عابدی: بازگشت سفرای اروپایی مؤید اقتدار بین‌المللی ایران است

عابدی: بازگشت سفرای اروپایی مؤید اقتدار بین‌المللی ایران است

محمدکریم عابدی نماینده مردم فردوس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بازگشت سفرای کشورهای غربی به تهران را دلیلی بر اقتدار سیاسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست.

وی با بیان اینکه سفرای غربی تصور می‌کردند ایران برای بازگشت آنها به تهران تمام تلاش دیپلماتیک خود را اتخاذ خواهد کرد، گفت که رفتار وزارت خارجه نیز در قبال اقدام سفرای غربی عزتمندانه بود.

عابدی با اشاره به سکوت رسانه‌های غربی در قبال بازگشت سفرای غربی به تهران به هیاهوی این رسانه‌ها به هنگام ترک سفیران کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: وقتی سفرای کشورهای غربی در اعتراض به اقدام دانشجویان کارناول سیاسی در خیابان‌های تهران راه‌انداخته بودند، رسانه‌های غربی لحظه به لحظه اخبار را پوشش می‌دادند اما همین رسانه‌ها امروز سکوت کرده‌اند که این سکوت معنادر است.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: سفیران کشورهای غربی با بازگشت به ایران اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی ثابت و بر این نکته که غرب نیاز به تعامل با ایران دارد، تاکید کردند.

وی در پایان گفت: کشورهای غربی باید از بازی در زمین صهیونیست‌ها و انگلیس پرهیز کنند چراکه غرب مجبور است به چگونگی تعامل با ایران بیندیشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =