نقل‌قولهای هاشمی از امام(ره) بر خلاف وصیت ایشان است/ برخی به دنبال تصاحب دولت هستند

نماینده مردم طبس در دوره هشتم مجلس گفت: نقل ‌قولهای هاشمی بر خلاف وصیت امام(ره) است که فرمودند نقل‌ قولی از من مورد تأیید است که صدا یا فیلم با دستنوشته من (با تایید کارشناسان) در خصوص آن وجود داشته باشد.

طبس نیوز:نماینده مردم طبس در دوره هشتم مجلس گفت: نقل ‌قولهای هاشمی بر خلاف وصیت امام(ره) است که فرمودند نقل‌ قولی از من مورد تأیید است که صدا یا فیلم با دستنوشته من (با تایید کارشناسان) در خصوص آن وجود داشته باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،محمدکریم عابدی نماینده طبس در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی  با اشاره به برخی نقل‌قولهای بدون سند هاشمی رفسنجانی از امام (ره) گفت: امام (ره) آینده انقلاب و تحریف سخنان خود توسط برخی از افراد را پیش‌بینی می‌کردند و به همین خاطر عنوان کردند چنان‌چه سخنی از من نقل شود، اگر دست‌نوشته (با تأیید کارشناسان) صدا یا فیلم در خصوص آن موجود باشد، مورد تأیید است.

وی افزود: کسانی که پیش از این و در دوره دولتهای نهم و دهم به مقابله با دولت می‌پرداختند و در دوره دولت یازدهم به دنبال تصاحب دولت هستند، امروز حذف شعار مرگ‌برآمریکا را دنبال می‌کنند که این اقدام آنها موجب رنجش خاطر خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ملت ایران شده است.

عابدی اظهار داشت: آنچه که در اینجا قابل ذکر است واکنشهای ضعیف مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره) و خانواده امام(ره) به تحریف‌های صورت گرفته در ارتباط با گفته‌ها و مواضع ایشان است. اگر امام(ره) زنده بود برخی از اعضای خانواده ایشان جرأت اتخاذ مواضع امروز خود را نداشتند.

این نماینده دوره هشتم مجلس خاطرنشان کرد: اینکه هاشمی عنوان می‌کند انتشار نقل‌قول مربوط به حذف شعار مرگ‌برآمریکا در سایت شخصی وی بدون هماهنگی هاشمی انجام شده، نکته جدیدی نیست و پیش از این نیز شاهد این اظهارات هاشمی در قبال انتشار برخی مطالب در سایت شخصی‌اش بوده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =