دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال تغییر رفتار نظام است

امام جمعه طبس با بیان این که دشمن یا جنگ اقتصادی به دنبال تغییر رفتار نظام است گفت: نتیجه تغییر رفتار، تغییر نظام است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند آنها با اسلامیت و موجودیت جمهوری اسلامی مخالف اند.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه طبس با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) افزود: از حضور پرشور و با معرفت مردم در هیئت‌های مذهبی محلات در شهر و روستا تشکر میکنم.

وی ادامه داد: سعی شود در هیئت‌ها موضوع منبر یا سخنرانی بر پایه افزایش معرفت حسینی به ویژه برای جوانان باشد.

امام جمعه طبس گفت: شب عاشورا در طبس سنتی وجود دارد که در برخی جاها شیرینیجات توزیع می‌شود درحالی که شیرینی در ایرانی‌ها نماد شادی است.

وی افزود: در مقابل خرما نمادی از عزا است و بهتر است در این مجالس به جای شیرینی از خرما که در این منطقه فراوان تر است توزیع شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: دشمن با جنگ اقتصادی میخواهد القا کند که نظام و دولت ناکارآمد است.

وی ادامه داد: دولتمردان باید با کار جهادی این نقشه دشمن را خنثی کنند و مردم هم باید هوشیار باشند از احتکار که زمینه ساز مشکلات اجتماعی و معیشتی است پرهیز کنند.

امام جمعه طبس بیان کرد: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران است و میخواهد بگوید که ایران کشوری دچار آشوب، با مشکلات فراوان است و ارتباط ما با دنیا قطع شود.

وی ادامه داد: تغییر رفتار نظام از اهداف دشمن است و موضوع هسته‌ای را بهانه قرار دادند.

حجت الاسلام محمدی افزود: تغییر رفتار یعنی ایران از تروریست که به نظر دشمن «حزب الله، مردم یمن، فلسطین» است حمایت نکند.

وی گفت: دشمنان می‌گویند برنامه موشکی ایران باید متوقف شود چون برنامه موشکی ایران که اهدافش را در فاصله دو هزار کیلومتر دقیق می‌زند برایشان نگران کننده است.

امام جمعه طبس ادامه داد: نتیجه تغییر رفتار، تغییر نظام است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند آنها با اسلامیت و موجودیت جمهوری اسلامی مخالف اند.

وی تصریح کرد: دشمنان کور خواندند چون این ملت، ملتی عاشورایی است و این مردم برای حفظ آرمان این نظام تا آخرین نفس در صحنه خواهند بود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که نذورات در ایام محرم پسندیده است افزود: در مورد قربانی کردن، با توجه به نجس بودن خون، سعی شود قربانی ها در قربانگاه‌هاو کشتارگاه‌ها ذبح شوند و از قربانی کردن در میان جمعیت در صورت امکان پرهیز شود.

وی با بیان اهمیت اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا افزود: ان شاالله هیئتی نباشد که در هنگام اذان ظهر عاشورا مشغول عزاداری باشد.

امام جمعه طبس ادامه داد: هنگام اذان ظهر عاشورا، مداحان مداحی را قطع کنند و همزمان اذان بگذارند و به نماز جماعت بپیوندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =