برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع مذاکرات ژنو در دانشگاه پیام نور طبس

کرسی آزاد اندیشی با موضوع «توافقات ژنو از دید شما» در دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد.

طبس نیوز: کرسی آزاد اندیشی با موضوع «توافقات ژنو از دید شما» در دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، بسیج دانشجویی با هماهنگی امور فرهنگی و مجوز شورای فرهنگی دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو اقدام به برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «توافقات ژنو از دید شما» کردند.

در این نشست که با استقبال پر شور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه روبرو شد، در ابتدای برنامه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید، غلامی داور کرسی آزاد اندیشی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و فواید و اثرات آن در دانشگاه و جامعه، کرسی‌های آزاد اندیشی را امری مثبت در جهت رشد ابعاد فکری و بصیرت سیاسی – فرهنگی دانشجویان بر شمرد. سپس به تشریح روند برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، آیین نامه، قوانین و ضوابط برگزاری آن پرداخت.

تصویر - توافقات ژنو از دید شما

سپس، جلسه با حضور جمعی از شرکت کنندگان بحث در دو گروه موافق و دو گروه مخالف با بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع «توافقات ژنو» آغاز شد و هرکدام دیدگاه‌های خود را درخصوص موافقت یا مخالف با توافقنامه گروه ۵+۱با ایران بیان داشتند و در ‌‌نهایت پس از ابراز نظر تعدادی از موافقان و مخالفان، داور این برنامه به جمع بندی مباحث پرداخت.

لازم به ذکر است این برنامه در یک فضای آرام و دانشجویی برگزار گردید.

همچنین شنبه ۱۶ آذر به مناسبت ارج نهادن و گرامیداشت روز دانشجو مهندس اخوان صفار ریاست دانشگاه به اتفاق مسئول آموزش، مسئول امور فرهنگی، دانشجویی دانشگاه و نیز سرهنگ صادق احمدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان با اهدای گل و شکلات در کلاس‌های درس حاضر شدند و ضمن تبریک روز دانشجو به مشکلات آنان گوش داده قول پیگیری سریع و حتی المقدور را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 11 =