ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس تشکیل شد

ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس مشتمل بر ۲۰ کمیته در سه بخش این شهرستان تشکیل و نخستین جلسه‌ی آن برگزار شد.

طبس نیوز: ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس مشتمل بر ۲۰ کمیته در سه بخش این شهرستان تشکیل و نخستین جلسه‌ی آن برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه‌ برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر در شهرستان طبس پیش از ظهر امروز در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد که ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس مشتمل بر ۲۰ کمیته در سه بخش این شهرستان تشکیل شده و حجت‌الاسلام حسن آزاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس نیز به ‌عنوان مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان طبس معرفی شد.

همچنین در این جلسه مسئولان کمیته‌های ۲۰ گانه این ستاد شامل ایثارگران، امنیتی و انتظامی، روستایی و عشایری، حمل و نقل، کارگری، زنان، کودکان و نوجوانان، تبلیغات و فرهنگی و هنری، مساجد و تشکل‌های دینی، همیاری و مشارکت‌های مردمی، فضاسازی و تزئینات، ورزشی، بسیج، قرآن و عترت، پشتیبانی و نظارت و ارزیابی، ارتباطات و رسانه، دانش‌آموزی و فرهنگیان، دانشجویی، اصناف، و نمایشگاه تعیین شدند.

در این جلسه اعلام شد که شهرستان طبس در سال گذشته پس از مرکز استان یزد، رتبه دوم را از نظر تعداد و کیفیت اجرای برنامه‌ها در دهه فجر در سطح استان کسب کرده بوده است.

امام جمعه طبس در این جلسه ضمن گرامیداشت پیشاپیش دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر از مصادیق بارز ایام‌الله است و باید هر سال با کمک مسئولان و حضور مردم، باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم عنوان کرد: ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبعیت محض از ولایت فقیه، تحکیم وحدت و معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف گرامیداشت این دهه است که باید در برنامه‌های دهه فجر این موارد به‌دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تمام هزینه‌ها و تبلیغاتی که در دهه فجر انجام می‌شود باید با برنامه‌ریزی دقیق و دارای پیام، آگاهی‌بخش و بصیرت افزا به‌ویژه برای نسل جوان باشد و مدیران آموزش و پرورش و مدارس و دبیران و معلمان هم وظیفه دارند تا نسل جوان را نسبت به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی روشن کنند.

احمد طالبیان‌مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس هم طی سخنانی در این جلسه بر لزوم مردمی بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان طبس و فراهم‌سازی زمینهٔ حضور حداکثری مردم در این برنامه‌ها تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =