طرح مجدد موضوع الحاق و انتزاع به توسعه طبس لطمه می‌زند

طبس نیوز – رئیس شورای شهر دیهوک گفت: طرح مجدد موضوع الحاق و انتزاع به توسعه طبس لطمه می‌زند و این حرکات جز اثرات منفی، برای طبس سودی نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمدرضا معصوم زاده در گفتگو با طبس نیوز با بیان مطرح شدن شایعاتی در مورد پیگیری مجدد الحاق و انتزاع شهرستان طبس از سوی برخی جریانات سیاسی افزود: در شرایط کنونی بهترین کار پیگیری و کمک در جهت اخذ اعتبارات از خراسان جنوبی برای توسعه شهرستان و به ویژه بخش محروم دیهوک است.

وی بیان کرد: به خصوص با توجه به این که اکنون استانداری آمده اند که شنیدم پای کار هستند و وقت می‌گذارند.

رئیس شورای شهر دیهوک با بیان این که الحاق و انتزاع نشدنی است گفت: دولت قطعا به این موضوع نمی‌پردازد و این حرکات فقط باعث می‌شود دید خراسان جنوبی نسبت به شهرستان بد شود.

وی گفت: زمانی که جزو یزد بودیم هم با طرح این موضوع مسئولین یزد دیدشان نسبت به طبس عوض شد و می‌گفتند شما که میخواهید از یزد جدا شوید پس چطور به شما امکانات و اعتبار بدهیم.

وی اظهار داشت: این خود اثرات منفی دارد و ضمن این که ما از اول هم با خراسان بزرگ بودیم و بعد از آن خراسان به خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی تقسیم شد و ما باز هم دروازه خراسان هستیم.

حجت الاسلام معصوم زاده تاکید کرد: پرداختن به این حواشی به صلاح طبس نیست و باید کاری کنیم که امتیاز از خراسان جنوبی بگیریم.

وی گفت: مسئولین و مردم بخش دیهوک با وحدت و همدلی بدنبال توسعه و پیشرفت حداکثری و درازمدت خود در استان خراسان جنوبی هستند و با حرکات مرموز و اختلاف انگیز همراهی نخواهند کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «طرح مجدد موضوع الحاق و انتزاع به توسعه طبس لطمه می‌زند;

  1. بیانات حاج آقای معصوم زاده درسته بهتره به جای اینکه ذهن مردم ودچار تشویش کنید سعی کنید به مسائل بااهمیت تری بپردازید مثل ورود بدون کنترل توریست هایی که دارن جو مذهبی شهرمون رو بهم میزنن اگه واقعا به فکر طبس وطبسیها هستید خودتون رو درگیرمسائل بی اهمیت و کم فایده نکنید.
    به امید روزی که طبس جزء پیشرفته ترین شهرها باشه واین حاصل نمیشه مگر با همت وفکر پویای مسؤلین.
    .یاعلی>

  2. مردم را دنبال نخود سیاه نفرستید به فکر رفع مشکلات مردم باشید که دراین شرایط اقتصادی له می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =