کشور نیاز به همگرایی بین اقشار مردم و مسئولین دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا گفت: تکلیف شرعی بر عهده ما است که باید از آن تبعیت کنیم و کشور نیازمند انسجام و همگرایی بین اقشار مردم و همه مسئولین است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمدجواد فلاحی پنجشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به افزایش نرخ بنزین در کشور گفت: این موضوع بر اساس تصمیم نظام گرفته شد، در این بین اتفاقاتی افتاد که باید فرق گذاشت بین کسی که آشوبگر است و کسی که درخواست و مطالبه دارد.

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا گفت: تکلیف شرعی بر عهده ما است که باید از آن تبعیت کنیم و کشور نیازمند انسجام و همگرایی بین اقشار مردم و همه مسئولین است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: همه شرایط را میدانیم بنابراین باید راهکارهای ما بر اساس علم به شرایط و محدودیت‌هایی که داریم باشد.

وی با اشاره به موضوع همدلی و هماهنگی بین مدیران استانی خاطرنشان کرد: اشتغال روستاها، گازرسانی به روستاها، گردشگری و امور مزبوط به راه‌های مواصلاتی در حال انجام است و آنچه در استان وجود دارد هماهنگی بین مدیران ارشد استان و نماینده‌های آن در مجلس شورای اسلامی است.

فلاحی افزود: در همین راستا سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه‌ها جذب استان شد اما امسال تا این لحظه با همت مسئولین ۲۰۰ میلیارد تومان تزریق شده و کار انجام و پیگیری می‌شود که این‌ها خراسان جنوبی را متمایز کرده است.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشور بیان کرد: تعداد ۱۴ بیمارستان در استان وجود دارد که از مجموع آن، ساخت ۹ بیمارستان در دولت تدبیر و امید آغاز، راه اندازی و تجهیز شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی به موضوع احداث مسکن محرومین اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود کارگر برای جذب آن کمک کنید تا این موضوع در حد اعلای آن انجام شود تا شرمنده مردم نشویم.

فلاحی تصریح کرد: ما در سال انتخابات به سر می‎بریم که همه در مورد ضرورت آن میدانیم، ما میتوانیم مردم سالاری دینی را به رخ دنیا بکشیم و به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری را برای ایجاد نشاط در جامعه رقم بزنیم و خدمات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =