تک تک ما وظیفه داریم در حفظ و تداوم انقلاب تلاش و کوشش کنیم

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در نشست تربیتی، بصیرتی هیئت عاشقان ولایت گفت: انقلاب کردن مهم است اما حفظ انقلاب اهمیت بیشتری دارد، لذا تک تک ما وظیفه داریم در حفظ و تداوم آن تلاش و کوشش کنیم.

طبس نیوز: حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در نشست تربیتی، بصیرتی هیئت عاشقان ولایت گفت: انقلاب کردن مهم است اما حفظ انقلاب اهمیت بیشتری دارد، لذا تک تک ما وظیفه داریم در حفظ و تداوم آن تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در نشست تربیتی، بصیرتی هیئت عاشقان ولایت ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب کردن مهم است اما حفظ انقلاب اهمیت بیشتری دارد، لذا تک تک ما وظیفه داریم در حفظ و تداوم آن تلاش و کوشش کنیم.

مهاجریان مقدم عنوان داشت:‌‌ همان طور که خواهران و برادران بسیجی از ابتدای شکل گیری بسیج در تمامی زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیش‌قدم بودند، قطعا نقش مهمی در تداوم و حفظ انقلاب دارند.

امام جمعه طبس در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود منطقه و در شرایطی که امریکا فکر می‌کند با افزایش تحریم‌ها می‌تواند مردم را از حضور در صحنه دور کند، وظیفه تک تک ماست که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همراه با شور و بصیرت بسیجی، پرشور‌تر از گذشته شرکت نموده و شعار مرگ بر امریکا را رسا‌تر از سال‌های گذشته سر دهیم.

تنها نسخه ضروری ما ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی در این نشست عنوان داشت: دهه مبارک فجر عید بزرگ ماست که از اهداف انبیا و اولیای ما نیز بوده است.

وی گفت: ضرورت بازخوانی این ایام در زمان ما با توجه به شرایط موجود و دسیسه‌های دشمنان بیش از مواقع دیگر است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: تنها نسخه ضروری ما ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت فقیه است و امروز دشمن در عرصه فرهنگ تمام تلاش خود را بکار بسته و بزرگ‌ترین دغدغه رهبری در حال حاضر است و توجه عمیق به دقدقه‌های ایشان و تلاش در جهت رفع آن‌ها باید مورد توجه بسیجیان قرار بگیرد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: باید تمام توان خود را در جهت توجه بیش از پیش به دستورات اسلام و برافراشتن بیرق اسلام بکار ببندیم و در همه حال مدافع، مبین، مبشر و مبلغ اسلام باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =