مردم در این راهپیمایی حماسه سیاسی دیگری را خلق کردند

امام جمعه طبس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی گفت: مردم ایران و شما همشهریان با شرکت در انتخابات باز هم حماسه آفریدید و به سران آمریکایی که گزینه‌های روی میز و حتی گزینه نظامی را به رخ مردم می‌کشیدند پیغام دادید که گزینه‌های روی میز ما حضور ۷۵ میلیون مردم ما است و گزینه نظامی آمریکایی‌ها ملعبه‌ای بیش نیست.

طبس نیوز: امام جمعه طبس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی گفت: مردم ایران و شما همشهریان با شرکت در انتخابات باز هم حماسه آفریدید و به سران آمریکایی که گزینه‌های روی میز و حتی گزینه نظامی را به رخ مردم می‌کشیدند پیغام دادید که گزینه‌های روی میز ما حضور ۷۵ میلیون مردم ما است و گزینه نظامی آمریکایی‌ها ملعبه‌ای بیش نیست.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس، ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی امسال گفت: مردم ایران و شما همشهریان همانند شرکت در انتخابات باز هم حماسه آفریدید که این حضور پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان داشت و مردم در این روز مجدد به سران آمریکایی که گزینه‌های روی میز و حتی گزینه نظامی را به رخ مردم می‌کشیدند گفتند و پیغام دادند که گزینه‌های روی میز ما حضور میلیونی مردم ما است و گزینه نظامی آمریکایی‌ها ملعبه‌ای بیش نیست.

وی نیز در مورد توزیع سبد کالا گفت: اصل توزیع سبد کالا کار خوبی است اما نوع توزیع مشکلاتی ایجاد کرده است و مدیران باید برنامه ریزی کنند تا حیثیت جامعه و مردم مخدوش نشود و همچنین دولت توجه کند که گاهی به چشم می‌خورد افراد نیازمند از این سبد کالا بهرمند نشده‌اند ولی افرادی که نیازی ندارند از آن استفاده می‌کنند و این توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

امام جمعه طبس نیز به مردم تذکر داد و از مردم خواست تا صف‌بندی نکنند و عجله‌ای برای دریافت سبد کالا نداشته باشند و این صف بستن‌های شایسته مردم ایران و به خصوص طبسی‌ها نیست و این سبد کالا نیز در آینده ادامه دارد و نیاز به عجله نیست.

وی همچنین از فرماندهی انتظامی که جمع آوری مانکن‌های مستهجن را که خلاف قانون و عفت عمومی است را در دستور کار قرار داده تشکر کرد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در ادامه سالروز صدور حکم امام در رابطه با ارتداد سلمان رشدی را که کتاب توهین آمیز علیه پیامبر اسلام و مولف کتاب آیات شیطانی بوده است را یادآور شد.

وی سالروز حمله جنگنده‌های صدام به هواپیمای مسافربری و شهادت ۴۰ تن از رزمندگان و مردم عزیز ایران اسلامی و حضرت شیخ فضل الله محلاتی نماینده حضرت امام در سپاه پاسداران را گرامی داشت و افزود حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس ۱۰ برابر دیگر قشر‌ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =