افتتاح ۵ پایگاه مقاومت بسیج کارگری در طبس

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: مهم ترین بحث حوزه کارگری ارتقاء فرهنگ و تفکر بسیجی و بحث تولید است هدف در نهایت کمک به استقلال کشور و اقتصاد کشور از طریق بسیج کارگری و هم فکری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و ما نیز آن را با قدرت پیگیری می نماییم.

طبس نیوز: مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین بحث حوزه کارگری ارتقاء فرهنگ و تفکر بسیجی و بحث تولید است هدف در ‌‌نهایت کمک به استقلال کشور و اقتصاد کشور از طریق بسیج کارگری و هم فکری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و ما نیز آن را با قدرت پیگیری می‌نماییم.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با طبس نیوز گفت: تعداد ۵ پایگاه مقاومت بسیج در حوزه مستقل کارگری در حال افتتاح است.

سرهنگ غلامرضا کریم‌زاده افزود: مهم‌ترین بحث حوزه کارگری ارتقاء فرهنگ و تفکر بسیجی و بحث تولید است هدف در ‌‌نهایت کمک به استقلال کشور و اقتصاد کشور از طریق بسیج کارگری و هم فکری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و ما نیز آن را با قدرت پیگیری می‌نماییم.

لازم به ذکر است، حوزه کارگری شهید برونسی در طبس فعال است که این تعداد ۵ پایگاه‌ با عناوین شهید احمدی روشن، صنعت‌گران، صافات، امام عصر (عج) و تعاون به ترتیب در شهرداری طبس، شهرک صنعتی طبس، منطقه معدنی زغالسنگ پروده طبس، خانه کارگر طبس و شرکت تعاونی دهیاری‌های طبس افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =