سیدجلال هاشمی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس معرفی شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرستان طبس از نظر مصوبه دولت به عنوان فرمانداری ویژه است و مدیران باید نگاه ویژه بر اساس ساختاری که دولت مصوب کرده به شهرستان طبس داشته باشند.

طبس نیوز: استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرستان طبس از نظر مصوبه دولت به عنوان فرمانداری ویژه است و مدیران باید نگاه ویژه بر اساس ساختاری که دولت مصوب کرده به شهرستان طبس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، استاندار خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۳ در جمع اعضای شورای اداری استان ضمن معرفی سیدجلال هاشمی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به توانمندی و تجربیات ارزنده وی در رده های مدیریتی واحدهای مختلف وزارت کشور، بخشدار، معاون فرماندار، فرماندار در چندین شهرستان بزرگ، معاون مدیرکل، مدیرکل و منجمله معاون استاندار و فرماندار نیشابور اشاره نمود.

وجه الله خدمتگزار افزود: شهرستان طبس از نظر مصوبه دولت به عنوان فرمانداری ویژه است و مدیران باید نگاه ویژه بر اساس ساختاری که دولت مصوب کرده به شهرستان طبس داشته باشند و به منظور ارتقاء ادارات، افزایش امکانات و اختیارات مدیران شهرستان همکاری لازم با مهندس هاشمی صورت پذیرد و به خاطر بعد مسافتی که طبس تا مرکز استان دارد اختیارات لازم و کافی به مدیران شهرستان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =