کسانی که نیاز ندارند بهتر این است یارانه نگیرند/ من سبد کالا نگرفته‌ام و یارانه هم نخواهم گرفت

حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس به مرحله دوم ثبت‌نام طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که نیاز ندارند بهتر این است یارانه را نگیرند تا دولت بودجه را در جاهای دیگر استفاده کند.

طبس نیوز: حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس به مرحله دوم ثبت‌نام طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که نیاز ندارند بهتر این است یارانه را نگیرند تا دولت بودجه را در جاهای دیگر استفاده کند.

به گزارش طبس نیوز حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس گفت: در جهت پیشرفت علم و فناوری باید تلاش کنیم و از ارشادات رهبری درس بگیریم و نسبت به گذشته کوشش بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: آنچه که این ملت را می‌تواند به عزت برساند علم و دانش است، اگر این ملت دارای علوم و دانش‌های لازم باشد عزیز است و در رابطه با انرژی هسته‌ای کارهایی که لازم است باید انجام داد.

وی ادامه داد: مذاکراتی هم که برگزار می‌شود با قدرت باید ادامه پیدا کند اما تیم مذاکره کننده، عزت و حرمت نظام اسلامی را که تا کنون رعایت کرده‌اند باز هم رعایت کنند و در مقابل دشمنان هیچگاه کوتاه نیایند و نه به چراغ سبز آن‌ها توجه کنند و نه نسبت به تهدیدات آن‌ها حراسی در دل راه دهند.

مهاجریان مقدم افزود: آنچه که دشمن را به وحشت انداخته پیشرفت‌های نظام اسلامی در علوم و دانش‌هاست.

وی در مورد قطعنامه اتحادیه اروپا بر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این قطعنامه بدان معناست که دشمنان از احمق‌های عالم هستند.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا از نظر سیاسی، اقتصادی و اختلافات داخلی در بدترین وضعیت قرار دارد و در نهایت ضعف است و در این حالت آمده‌اند علیه جمهوری اسلامی ایران قطعنامه صادر کردند که از نظر مردم و دولت مردان ما این قطعنامه و امثال آن برای مردم ایران به پشیزی ارزش ندارد.

امام جمعه طبس گفت: محتوای این قطعنامه علامت ضعف آن‌ها و اقتدار نظام جمهوری است که در یک باب آن آمده است عوامل فتنه آزاد شوند و این بدان معنی است که آقایان که در کشور عواملی انجام می‌دادند دست نشانده‌های آنان بودند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها بدانند مردم ایران دوباره اجازه دایر کردن جاسوس‌خانه را نخواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ثبت نام برای دریافت یارانه گفت: در این مرحله کسانی که یارانه شامل حالشان می‌شود ثبت نام کنند، من نسبت به نوع تبلیغاتی که در صدا و سیما و جاهای دیگر می‌شود شخصاً اعتراض دارم، تبلیغات به گونه است که یارانه به انسان‌های نیازمند داده شود که یک حالت تحمیلی دارد و خوب است در تبلیغات تجدید نظر شود و حالت تحقیر برای مردم و کسانی که می‌خواهند یارانه بگیرند نداشته باشد.

وی افزود: کسانی که نیاز ندارند بهتر این است یارانه را نگیرند تا دولت بودجه را در جاهای دیگر استفاده کند.

وی گفت: ما تابع علما و مراجع هستیم که فرموده‌اند کسانی که نیاز ندارند یارانه نگیرند و به طبع فتوای علما اکثر روحانیت طبس در یارانه ثبت نام نخواهند کرد.

وی در پایان ادامه داد: من سبد کالا نگرفته‌ام و یارانه هم نخواهم گرفت و بارها گفته‌ام درآمده بنده از طرف مقام معظم رهبری ماهی ۱۵۰ هزار تومان است و از روزی هم که آمده‌ام حسابم در بانک صادرات مشخص است و با توکل بر خدا همه چیز درست می‌شود و این ۷۰ سال بدون یارانه زندگی کرده‌ام این چند سال باقی مانده هم زندگی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =