آمریکای جنایتکار را رمل‌ها و ماسه‌ها شکست دادند

امام جمعه طبس گفت: خداوند متعال آمریکای جنایتکار را در رمل‌ها و ماسه‌ها شکست داد و آقای کار‌تر در خاطراتش آورده است که در هیچ کجا گریه نکردم به جز وقتی که دیدم در عملیات پنجه عقاب شکست خورده و هواپیما‌ها به آتش کشیده شد.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: خداوند متعال آمریکای جنایتکار را در رمل‌ها و ماسه‌ها شکست داد و آقای کار‌تر در خاطراتش آورده است که در هیچ کجا گریه نکردم به جز وقتی که دیدم در عملیات پنجه عقاب شکست خورده و هواپیما‌ها به آتش کشیده شد.

سیدابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس گفت: خداوند متعال آمریکای جنایتکار را در رمل‌ها و ماسه‌ها شکست داد و آقای کار‌تر در خاطراتش آورده است که در هیچ کجا گریه نکردم به جز وقتی که دیدم در عملیات پنجه عقاب شکست خورده و هواپیما‌ها به آتش کشیده شد.

وی گفت: به زمین نشاندن پهپاد RQ۱۷۰ آمریکایی‌ها در طبس در واقع یک مصداق دیگر از واقعه صحرای طبس بود که به آمریکا نشان دادیم که جوانان ما هر کاری برای میهن خود می‌کنند و گرفتن پهپاد آمریکا برای ما یک افتخار است.

وی ادامه داد: شب جمعه اول ماه رجب که لیله الرغائب نام دارد بسیار اهمیت دارد و جهت مناجات و توبه و استغفار و خلوت با خدا و روزه باید آماده شویم.

وی روز شورا و هفته شهر و شهروند از نهم تا ۱۵ اردیبهشت را گرامی داشت و گفت: امیدواریم شورای اسلامی که با رای مردم انتخاب شدند در جهت خدمت خالصانه به مردم تلاش و کوشش نماید و مردم عزیز نیز رعایت حق شهروندی را نموده و حراست و بهره‌وری مناسبی داشته باشند.

وی در جهت رفع مشکل آب و هوای گرم افزود: ما این مشکلات را به صورت شفاهی و کتبی به کوش رئیس محترم مجلس رسانده‌ایم و ان شاء الله بحث تعرفه قبوض آب و برق به زودی حل شود و شاهد ارزان شدن این تعرفه‌ها در شهر گرمسیری طبس باشیم و رئیس محترم مجلس هم در این زمینه قول مساعد دادند که حتما پیگیری خواهد شد.

وی در پایان از حضور مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت در صحرای طبس و دعاهای کمیل و ندبه و استقبال از ریاست محترم مجلس تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =