تشکیل شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در طبس

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اعلام این خبر گفت: این شورا متشکل از اعضای اصلی و نیروهای فکری بسیج دانشجویی است که به خوبی موضوعات را رصد کرده و پیگیری‌های لازم و موضع‌گیری‌های کلان و به موقع بسیج دانشجویی را انجام می‌دهند.

طبس نیوز: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اعلام این خبر گفت: این شورا متشکل از اعضای اصلی و نیروهای فکری بسیج دانشجویی است که به خوبی موضوعات را رصد کرده و پیگیری‌های لازم و موضع‌گیری‌های کلان و به موقع بسیج دانشجویی را انجام می‌دهند.

کدخدایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در مصاحبه با خبرنگار طبس‌نیوز گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همان‌طور که ازنامش پیداست شورایی است که موضع‌گیری‌های کلان و به موقع بسیج دانشجویی در آن انجام می‌شود.

وی افزود: این شورا، یک شورای جریان‌ساز است که ماهیتی مطالبه‌گر، عدالت‌خواه و استکبارستیز و آرمان‌گرا دارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: این شورا متشکل از اعضای اصلی و نیروهای فکری بسیج دانشجویی است که به خوبی موضوعات را رصد کرده و پیگیری‌های لازم و موضع‌گیری‌های به جا و به موقع را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: شورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی کشور عالی‌ترین شورای تصمیم گیری بزرگترین تشکل دانشجویی جهان اسلام است و به طبع آن در مراتب پایین‌تر شورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی طبس نیز عالی‌ترین شورایی تصمیم‌گیری بسیج دانشجویی در شهرستان است.

کدخدایی با بیان این که اکنون شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با جدیت و اشراف بیشتر بر مسائل روز به کار خود ادامه می‌دهد گفت: این شورا آمادگی دارد تا در حل مشکلات شهرستان و مردم با جدیت ورود کند.

وی در پایان افزود: درخواست ما از مسئولین محترم شهرستان این است که مطالبات مردمی را براساس آرمان‌های امام و انقلاب و ولایت فقیه پیگیری نمایند.

دیدگاهی در “تشکیل شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در طبس

  1. واقعا خوبه انشالله که در همه زمینه ها پیگیر مطالبات به حق مردم و بویژه دانشجویان و جوانان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =