سپاه خراسان‌جنوبی در میدان محرومیت‌زدایی | از احیاء و لایروبی ۶۶ قنات تا ساخت ۱۲۲ واحد مسکن محرومین

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی به تشریح اقدامات قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: امید است جمعیت منطقه بتواند از این مکان استفاده مناسب برای فعالیت ورزشی و معنوی داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای ۳۷۰ طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان در خراسان‌جنوبی افزود: تعداد ۲۳۷ پروژه احداثی و ۵۵ طرح تکمیلی است و ۸۳ پروژه نیز در دست ساخت می‌باشد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: احیاء و لایروبی قنات ۶۶ مورد، انتقال آب و کانال و لوله‌گذاری ۲۰ مورد، احداث استخر ذخیره آب ۲۲ مورد، تأمین آب شرب و شبکه فاضلاب ۵۱ مورد، احداث خانه محرومان ۱۲۲ واحد، زیرساخت کارگاه اشتغال هفت مورد و احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی و آموزشی ۸۳ از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اقدام می‌باشد.

قاسمی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه ادامه می‌یابد، یادآور شد: طرح «سردار حاج قاسم سلیمانی» در مبارزه با ویروس کرونا باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات تا ریشه‌کنی این بیماری منحوس ادامه یابد.

وی مهمترین برنامه‌های سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی را مسئله محرومیت زدایی اعلام کرد و گفت: لشکر بسیج در همه جا و همه موارد خادم و در کنار مردم است تا با ساماندهی در بخش‌ها مختلف گره مشکلات مردم باز شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =