«گرمای مهربانی» به کمک نیازمندان آمد/ توزیع ۳۶۰ بسته یلدایی در خراسان‌جنوبی

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی گفت: در آستانه طولانی ترین شب سال ۳۶۰ بسته یلدایی شامل میوه، شیرینی، شکلات، بسته‌های بهداشتی و مرغ تهیه شده که در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و ایتام توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی کاظمی ظهر امروز مراسم اختتامیه پویش گرمای مهربانی، اظهار داشت: پویش گرمای مهربانی با همکاری گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه و مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان‌جنوبی راه‌اندازی و اجرا شد.

وی هدف از اجرای این پویش را تأمین لوازم گرمایشی و لباس گرم برای خانواده‌های نیازمند ذکر و بیان داشت: در آستانه طولانی‌ترین شب سال ۳۶۰ بسته یلدایی شامل میوه، شیرینی، شکلات، بسته‌های بهداشتی و مرغ تهیه شده که در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و ایتام توزیع می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی مطرح کرد: ارزش ریالی بسته‌های یلدایی بیش از ۷۰ میلیون تومان است که بخش زیادی از این هزینه‌ها توسط خیرین و نیکوکاران استان تامین شده است.

کاظمی عنوان کرد: امسال در پویش گرمای مهربانی(۲ ) تاکنون بیش از ۱۰ دستگاه بخاری به ارزش ۱۱ میلیون تومان خریداری و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه لباس گرم و بسته‌های یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

«سجاد رضایی» رئیس بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران استان به واسطه کرونا ضربه زیادی دیدند اما با همه وجود در کار خیر پیش قدم بودند، بیان داشت: امروز جنگ اصلی ما در رسانه و فرهنگ است.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه در موضوع اقتصادی، معیشتی و عرصه کار جهادی و فیزیکی پا در میدان گذاشتند و همزمان جهاد فرهنگی  و اقتصادی را در پیش گرفتند.

رئیس بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از امروز جمع‌آوری آثار خبرنگاران در جشنواره آغاز می‌شود و در ۲۱ دی ماه همزمان روز سالگرد شهادت سردار سلیمانی آثار جمع‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =