توزیع بیش از ۹ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: ۹ هزار و ۷۲۷ بسته غذایی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال در ایام شیوع کرونا بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به عمده فعالیت‌های داوطلبانه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: حضور در مناطق محروم برای آموزش و ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته‌های معیشتی و ضدعفونی معابر عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.

۹ هزار و ۷۲۷ بسته غذایی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد

 

وی ادامه داد: در این ایام ۹ هزار و ۷۲۷ بسته غذایی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

رضایی مطرح کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان تلاش می‌کنند در راستای رسالت ذاتی و ترویج فرهنگ انسان‌دوستی، در مناسبت‌های مختلف یاری‌رسان نیازمندان باشند.

وی با اشاره به آخرین یلدای قرن در سال جاری، عنوان کرد: به مناسبت یلدا با خانواده‌های محرومین دیدار و بسته‌هایی حمایتی بین آن‌ها توزیع شده است.

دو هزار و ۶۴۱ نفر از بسته‌های اهدایی یلدانه به ارزش ۹۷۳ میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از مشارکت ۱۴۹ داوطلب جمعیت هلال‌احمر در برنامه‌های یلدا خبر داد و افزود: دو هزار و ۶۴۱ نفر از بسته‌های اهدایی یلدانه به ارزش ۹۷۳ میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه کفش، البسه، بسته غذایی، شیرینی و میوه از جمله اقلام توزیع شده بین خانوارهای نیازمند بوده، خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از کادر درمانی و دیدار با امدادگران پایگاه‌های امدادی از دیگر برنامه‌های  ویژه یلدا بوده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =