تشکیل ۱۱۰۸ پرونده تخلف صنفی در خراسان‌جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از تشکیل یک هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به‌مظور نظارت بر بازار کالا و خدمات در استان، از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۶۸ هزار و ۷۰۸ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک و یا به‌صورت مستقل از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

وی بیان داشت: در این راستا یک هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از برگشت ۲۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال در سال جاری به شاکیان در استان خبر داد و مطرح کرد: این مبالغ با بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازرسان در خصوص شکایت‌های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴ به شاکیان برگشت داده شده است.

تهوری مطرح کرد: همچنین در خصوص تخلفات کرونایی ۱۸ هزار و ۶۳۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته که این همراهی جای قدردانی از مردم استان دارد.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به شرایط بازار و همچنین اعلام برخی از اقلام به‌عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی از سوی وزارت متبوع، نظارت و بازرسی‌ها با جدیت و کماکان ادامه خواهد داشت و سامانه ۱۲۴ این سازمان آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =