لیگ دسته ۳ فوتبال | نماینده خراسان‌جنوبی مغلوب شاهرود شد

در دومین هفته از مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم پیام بادامک قائنات نتیجه بازی را به سیمان شاهرود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی در شاهرود میهمان نماینده استان سمنان بود.

در این ماراتن ملی فوتبال پیام بادامک قاینات در مقابل تیم پرقدرت سیمان شاهرود به میدان رفت که علیرغم ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی جانانه نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و بازی را ۲ بر صفر به حریف واگذار کرد.

نماینده خراسان‌جنوبی در نخستین هفته از لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در در ورزشگاه شهید امین‌زاده شهر قائن میزبان تیم مقاومت تهران بود که از امتیاز میزبانی بهره نبرد و یک بر صفر در مقابل مهمان زمین‌گیر شد.

تیم فوتبال پیام بادامک قاینات در گروه (الف) این رویداد ورزش ملی از دو بازی انجام شده و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، تیم شریعت نوین و داماش هرکدام با کسب شش امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول جای گرفته‌اند.

نماینده خراسان‌جنوبی در سومین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور چهارشنبه ۲۹ دیماه در ورزشگاه شهید امین‌زاده شهر قائن میزبان تیم شهدای مقاومت جویبار می‌شود تا بلکه بتواند از سد تیم رده هفتمی جدول گروه(الف) عبور کند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =