امروز در ابعاد مختلف زندگی به سیره امام علی(ع) احتیاج داریم

امام جمعه موقت بیرجند بندگی خداوند، رسیدگی به محرومان و مظلومان، مبارزه با ظالمان و اجرای عدالت را از مهم‌ترین ویژگی‌های امام علی (ع) برشمرد و گفت: مولای مومنان علی بن ابی طالب(ع) است و امروز احتیاج مبرم داریم در ابعاد مختلف زندگی از سیره امام علی(ع) بهره ببریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند اظهار داشت: کشور ما در ۴۲ سال گذشته، انتخابات زیادی را پشت سر گذاشته که همواره با حضور مردم همیشه در صحنه‌ ایران، با موفقیت برگزار و توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی  افزود: ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ نیز با حضور گسترده و یکپارچه خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران خواهند زد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب، بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از آن‌ تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین ایام ماه رجب، میلاد حضرت علی(ع) است که با توجه به ویژگی‌های این امام همام باید از سیره‌ی وی در زندگی الگو بگیریم.

مشرفی بندگی خداوند، رسیدگی به محرومان و مظلومان، مبارزه با ظالمان و اجرای عدالت را از مهم‌ترین ویژگی‌های امام علی (ع) برشمرد و اضافه کرد: مولای مومنان علی بن ابی طالب(ع) است و امروز احتیاج مبرم داریم در ابعاد مختلف زندگی از سیره امام علی(ع) بهره ببریم.

انتهای پیام/۶۹۰۵۲/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 17 =