انتقال مفاهیم در کلاس‌های حضوری بهتر از فضای مجازی است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: انتقال مفاهیم در کلاس‌های حضوری به علت برقراری ارتباط سمعی، بصری و عاطفی دانش‌آموز با معلم، بهتر از فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا کاظمی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه شاد بستری مناسب، ایمن و با سرعت بالا است که به منظور مقابله با آسیب‌های فضای مجازی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی طراحی شده است.

وی افزود: استفاده تخصصی هم در حوزه رسانه و هم در حوزه خانواده از دیگر عملکردهای شبکه شاد در فضای مجازی به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد شبکه شاد به عنوان مهم‌ترین فرصت کرونا در استفاده از فناوری‌های نوین در امر آموزش و پرورش یاد و تصریح کرد: مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در تمامی ابعاد زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در کلاس‌های حضوری و مجازی است.

کاظمی با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش ایجاد ویترینی جذاب ومتنوع ازفعالیت‌های فرهنگی ومتناسب با ذائقه دانش‌آموزان در فضای حقیقی و مجازی است،اضافه کرد: انتقال مفاهیم در کلاس‌های حضوری به علت برقراری ارتباط سمعی، بصری و عاطفی دانش‌آموز با معلم، بهتر از فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی خطاب به اولیای دانش‌آموزان عنوان داشت: اولیای محترم میدان را برای حضور مؤثر دانش‌آموزان به منظور ‌شکوفایی استعدادهای بالقوه آن‌‌ها و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، دینی، قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی فراهم کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ر


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =