توقیف اتوبوس حامل ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در «بیرجند»

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان‌جنوبی گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در شهرستان «بیرجند» کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد بخشی ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =