مردم نگران کمبود مرغ نباشند/ توزیع روزانه ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان‌جنوبی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از توزیع روزانه ۵۰ تٌن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در استان برای مصرف‌کننده می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بیکَس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلی در تأمین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و برای هفته دیگر نیز ۷۰ تن گوشت مرغ گرم تأمین شده است.

وی از توزیع روزانه ۵۰ تٌن گوشت مرغ گرم در بازار خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در استان برای مصرف‌کننده می‌باشد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز بیان کرد: هم اکنون مرغ گرم به اندازه مازاد بر نیاز در بازار وجود دارد و نیازی برای گوشت منجمد از سوی بازار هنوز اعلام نشده است.

بیکس گفت: دو برابر نیاز استان مرغ گرم در استان تأمین شده و مردم نگران کمبود این کالا نباشند.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد نیز به اندازه نیاز استان در انبار‌ها موجود است، عنوان داشت: طرح تنظیم بازار از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی در خصوص توزیع تخم مرغنیز عنوان داشت: روزانه ۳۴ تُن تخم مرغ در استان توزیع می‌شود که مازاد بر نیاز استان است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =