ورود دستگاه قضا برای تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی

رئیس کل دادگستری استان خراسان‌جنوبی گفت: در ماه‌های پایانی سال با ورود شورای قضایی در بحث تنظیم بازار نتیجه‌ای خوب به ویژه در خصوص بازار کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه گذشته در نشست شورای قضایی استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در سالی که گذشت یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضا حمایت از تولید و اشتغال استان بود و این برنامه برای سال آینده نیز ادامه دارد.

وی افزود: در ماه‌های پایانی سال با ورود شورای قضایی در بحث تنظیم بازار نتیجه‌ای خوب به ویژه در خصوص بازار کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم حاصل شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با وجود مشکل آنفلونزای فوق‌حاد پرندگان و معدوم‌سازی تعداد زیادی از مرغ‌های مادر، گوشتی و تخمگذار که در استان پیش آمد، مشکلات را مثل موضوع مرغ و تخم مرغ که خیلی از استان‌های کشور داشتند، در استان رسیدگی و رفع کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان‌جنوبی نیز در این نشست گفت: ۳۰۰ تن برنج، بیش از ۳۰۰ تن شکر، ۱۰۰ تن مرغ منجمد و ۳۰۰ تن روغن خوراکی در استان در حال توزیع است.

محمدحسین اشرفی افزود: توزیع میوه شب عید نیز در استان آغاز شده و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال در سردخانه‌ها موجود است.

وی گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اسفند، ۹۵ هزار و ۵۵۴ مورد بازرسی از بازار استان انجام و هزار و ۶۱ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان‌جنوبی افزود: ۶۹۳ اکیپ بیش از دو هزار واحد صنفی را بازرسی کردند که بیشتر هدف تذکر بوده و برای ۲۳۶ واحد صنفی پرونده تشکیل شده است.

اشرفی گفت: هم‌اکنون نیز در حال اجرای طرح بازرسی کسب و کار‌های نوروزی هستیم و همکارانمان همه روزه تا ساعت ۱۸ به پرونده‌ها و شکایات مردمی رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =