حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

خطیبان نماز جمعه خراسان‌جنوبی: حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند؛ مردم نظام‌شان را دوست دارند و با شکوه‌تر از هر سال به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر حاجی‌آباد زیرکوه، با بیان اینکه در همه کارها باید تقوا داشته باشیم، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند؛ مردم نظام‌شان را دوست دارند و با شکوه‌تر از هر سال به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هراسان است و ملت ایران با هوشیاری و حضور گسترده نقشه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: نامزدهای انتخابات برای حل مشکلات اقتصادی راه‌ حل عملی ارائه و توانمندی‌هایشان را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا با اشاره به مسئله فلسطین، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای انحراف افکار عمومی و نجات از سقوط، اقدامات تجاوز کارانه‌ای انجام‌ می‌دهد.

وی با اشاره به جشن پیروزی مقاومت در فلسطین، گفت: مهمترین شاخصه دفاع فلسطین یکپارچگی ۱۴ میلیون فلسطینی است.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر نماد ایستادگی برای محور مقاومت است؛ الگوی مجاهدان مقاومت ایران و ایستادگی ۸ سال دفاع مقدس است.

حضور حداکثری در پای صندوق های رای از اوجب واجبات است

حجت‌الاسلام علی رحمانی در آخرین خطبه‌های نماز جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شهرستان قائنات، با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق های رای از اوجب واجبات است، گفت: در انتخابات، انسانی با انگیزه خدمت، روحیه جهادی، پای کار و بدور از خوی اشرافی‌گری انتخاب شود.

 وی افزود: خوی اشرافی‌گری در برخی دولت‌ها نفوذ پیدا کرده است و با اشرافی‌گری نمی‌شود خادمان خوبی برای مردم بود.

 مسئولان مصلحت مردم را به انتخابات جناح‌شان پیوند نزنند

وی با بیان اینکه مسئولان در آستانه انتخابات مصلحت مردم را به انتخابات جناح‌شان پیوند نزنند، گفت: یک انتخاب اشتباه، آبروی نظام و اسلام را می‌برد پس سعی کنیم انتخاب‌مان، یک انتخاب دقیق باشد.

وی عنوان داشت: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری انگار تا به حال در کره مریخ بوده‌اند که از مشکلات مردم بر روی کره زمین خبر نداشته‌اند و حالا می‌خواهند معجزه کنند؛ مگر ۲۴ سال دولت در دست امثال شما نبوده است و ۸ سال معاون رییس جمهور نبوده‌اید که حال این گونه بغض در گلو می‌گویید اگر انتخاب شوم، چنین و چنان می‌کنم.

امام جمعه قاین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مردم فلسطین و مقاومت آنها گفت: باید امت اسلام و آزادیخواهان جهان در کنار جبهه پیروز مقاومت و مردم ستم‌دیده قدس شریف و بیت‌المقدس، قلبه‌گاه اول مسلمین قرار گرفته و تنفر خود را از صهیونیست‌ها ابراز دارند.

کاندیداهای انتخابات از تخریب هم بپرهیزند

حجت‌ الاسلام احمد نجمی‌پور در پیام جمعه این هفته شهرستان سربیشه با تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات و برگزاری باشکوه این رخداد سیاسی اظهار داشت: انتخابات آینده بسیار سرنوشت‌ساز، و یک آزمون بزرگ برای ملت ایران است.

پرهیز از وعده‌های انتخاباتی نشدنی

وی افزود: نامزدهای انتخابات از تخریب بپرهیزند و با ارائه برنامه‌های مدون و مشخص در حوزه‌های مختلف از قبیل معیشت و سیاست خارجی، مردم را نسبت به انتخاب اصلح راه‌نمایی کنند و از دادن وعده‌های نشدنی و تبلیغات اشراف‌گرایانه جلوگیری کنند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها گفت: ضربات موشکی سهمگین رزمندگان مقاومت فلسطین، شکست دیگر را برای رژیم غاصب و جعلی اسرائیل رقم زد.

امام جمعه سربیشه همچنین سالروز فتح خورمشهر را نیز نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس سند ایستادگی یک ملت مومن و ولایتمدار در برابر سلطه‌گران و دشمنان این آب و خاک است و باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

موشک‌های حماس و مقاومت بلای جان رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر بشرویه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری اخلاق‌مداری و قانون مداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

روشنگری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از ضروریات است

وی افزود: هر ایرانی موظف است در انتخابات شرکت کند و اگر گوش به رسانه‌های غربی و ضد انقلاب دهیم، آن حماسه بزرگ که انتخابات است متاسفانه شکل نخواهد گرفت، پس از الان باید روشنگری و مردم را بر حضور حداکثری در انتخابات تشویق کرد.

حجت‌الاسلام معلمی با بیان اینکه باید در انتخابات جوانان وارد گود شوند، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین دلیل پیشرفت کشور و موجب رفع مشکلات اقتصادی است.

وی به مقاومت مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطین باید به یک اتحاد واحد در مبارزه با رژیم صهیونیستی برسد، موشک های حماس و مقاومت اکنون بلای جان رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بشرویه با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر پیام بزرگی به جهانیان داد، اظهار کرد: حماسه سوم خرداد یک رخداد بزرگ بود و حماسه آفرینی امروز ما، باید در جنگ اقتصادی رقم بخورد و در این راه مردم نقش مؤثری دارند.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =