عزم دستگاه قضا در برخورد با حیوان آزاری/دستگیری عاملان حیوان‌آزاری در زیرکوه

دادستان زیرکوه با اشاره به تصاویر منتشر شده از اذیت و آزار شتر در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه در فضای‌مجازی، گفت: تصاویر بسیار زجرآور و دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد که در این اقدام غیرانسانی ۴ متهم دستگیر و بازداشت شدند.

حجت الاسلام هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیرکوه، اظهار داشت: تصاویری که این روزها از حیوان آزاری توسط چند جوان نسبت به یک شتر در یکی از روستا‌های شهرستان زیرکوه در فضای‌مجازی منتشر شد؛ دادستانی در اسرع وقت با جدیت به موضوع ورود پیدا کرد و عاملان حیوان آزاری شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تصاویر منتشر شده از اذیت و آزار شتر، بسیار زجرآور و دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد، گفت: در این اقدام غیرانسانی چهار متهم دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان زیرکوه عنوان کرد: مردم مطمئن باشند که پیرامون حیوان آزاری و انتشار فیلم‌هایی که موجب تحریک احساسات و عواطف مردم می‌شود، دستگاه قضا با قاطعیت و محکم برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک خلا قانونی در بحث اذیت و آزار حیوانات مشاهده می‌شود، ادامه داد: انشاالله به زودی با تصویب قوانین نسبت به بحث حیوان آزاری، مجازات دستگاه قضا برای متهمین بازدارنده‌تر باشد.

انتهای پیام/۶۷۵۴۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =