۶ دستگاه اکسیژن ساز به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اهدا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تأمین ۶ دستگاه اکسیژن‌ساز برای مراکز درمانی استان به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به همت بانک رفاه کارگران خراسان‌جنوبی خبر داد.

 محمد دهقانی فیروزآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان مدت زمان زیادی است که درگیر کرونا است و در این مدت ایثارگری‌های زیادی را از خود نشان داده است.

وی افزود: به اذعان معاون وزارت بهداشت، عملکرد استان خراسان جنوبی در مدت ۱۵ ماه گذشته بعد شیوع کرونا قابل قبول است که باید از مدیران استان، شخص استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم، بازاریان و اصناف که باعث شدند پیک چهارم هم شکسته شود، قدردانی کرد.

دهقانی بیان کرد: آنچه در این مدت باعث دلگرمی کادر درمان می‌شد ابراز همدردی و همراهی اقشار مردم و مسئولان بود که انگیزه ما را دو چندان می‌کرد.

وی عنوان کرد: در این مدت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی، هیئات مذهبی و بانک های استان در راستای مسئولیت اجتماعی خود کمک‌های خیلی خوبی به حوزه سلامت استان کرده‌اند که قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز بین مراکز درمانی به تناسب نیازشان توزیع می‌شود، گفت: یکی از نیازهای ضروری بیماران کرونایی دستگاه‌های اکسیژن‌ساز است و قطعا به بیماران کمک شایان توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۵۴۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =