مسلمانان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین دین خود را به اسلام ادا کنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: وظیفه همه ی مسلمانان این است که تا زمان آزاد شدن قدس و پیروزی مردم فلسطین ، از هیچ گونه حمایت و هیج گونه اقدامی دریغ نکنند و دین خود را به اسلام ومسلمین ادا کنند.

مولوی سید احمد عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان، اظهار داشت: امروزه جنایات اسرائیل جنایتکار بر هیچ کس پوشیده نیست، جنایاتی که صهیونیست غاصب بر علیه مردم مظلوم فلسطین بلا الخصص مردم نوار غزه به صورت وحشیانه انجام دادن؛ حملاتی که بر علیه این ملت مظلوم انجام دادن تمام معیارهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتند و این ظلم آشکار است و این از نظر هر فرد با وجدان چه مسلمان و چه غیر مسلمان این عمل محکوم و هیچ توجیهی ندارد و ما هم این عمل را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند ما را منع کرده که در کنار ظالم قرار بگیریم و نباید از ظالم حمایت کنیم، گفت: عادی‌سازی روابط با اسرائیل در حالی که ما می‌دانیم آن دشمن اسلام است، و همانطوری که در قرآن آماده یهود سرسخت ترین دشمن مسلمان است و می‌دانیم این ها قبله اول مسلمین را اشغال کرده‌اند و دست به کشتار مسلمان‌ها می‌زنند ، عادی سازی روابط با چنین جنایتکارانی خود انگار یک جرم است. 

امام جمعه اهل سنت درمیان تاکید کرد: در این شرایط هر کشوری که با اسرائیل  روابط عادی داشته باشد، آن کشور در پیش مردم ملت خودش هم شرمنده است و هم در پیشگاه خدا مسئول است که به دشمن کمک می‌کند.

مولوی عبدالهی متذکر شد: مسلمان‌ها واقعا از اون مصاعبی که بر ملت مردم مظلوم فلسطین روا داشته می شود و قدس عزیز را کفار در اشغال گرفتند و مانع حضور مسلمین در آن می‌شوند ، وظیفه همه‌ی مسلمانان این است که تا زمان آزاد شدن قدس و پیروزی مردم فلسطین ، از هیچ گونه حمایت و هیچ‌گونه اقدامی دریغ نکنند و دین خود را به اسلام ومسلمین ادا بکنند.

مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه وظیفه همه‌ی کشور ها بلا الخصص کشور های اسلامی این است که واقعا ظالم را محکوم و از مظلوم دفاع کنند، افزود: براساس اخلاق و وجدان همه وظیفه دارند در مورد این قضیه فلسطین از مظلوم حمایت کنند و ظالم را محکوم کنند و اگر کسانی واقعا در قبال این قضیه بی تفاوت باشند و اهمیت ندهند و فقط  نظاره گر کشتار و قتل عام  مردم فلسطین  باشند این در حقیقت یک نوع جرم و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =