«پیروزیِ نهایی» از آن جبهه مقاومت است

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولت‌های اسلامی عقلا و شرعا برای حمایت از فلسطین تکلیف دارند، افزود: پیروزی برای جبهه مقاومت قطعی است و شرمندگی برای کشورهایی که مانند گاو شیرده در خدمت استکبارند، می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بیرجند صبح امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با تجمع خودجوش در میدان قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه را محکوم کردند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار داشت: دشمنان برای مقابله با اسلام و کشورهای اسلامی با یک راهبرد کلان رژیم صهیونیستی را در این منطقه مستقر کردند.

وی افزود: حضور رژیم صهیونیستی فقط برای حکومت در یک منطقه جغرافیایی سیاسی محدود نیست، بلکه سلطه بر مسلمانان و کشورهای اسلامی در غرب آسیا و سلطه بر جهان در راهبردهای آن‌ها دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی با اشاره به راهبرد کلان و وسیع انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: فرزندان حزب الله لبنان برای اولین بار با آن راهبرد کلان و بدون پشتوانه دولت و سیستم اطلاعاتی و همچنین در صحنه دیپلماسی، در جشن ۳۳ روزه که تمام دشمنان رژیم صهیونیستی را کمک می‌کردند، بینی صهیونیست‌ها را به خاک مالیدند.

وی با بیان اینکه، انسجام و همبستگی جبهه مقاومت در سرزمین قدس نشان داد که دشمن شکست پذیر است، افزود:  به فضل الهی ما عقب نمی‌کشیم و جبهه مقاومت معتقد است که صهیونیست‌ها باید از قدس شریف خارج شوند و در این مسیر در حال طراحی است و این مهم انشاءالله محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: انسجام و همبستگی امت اسلامی با اندیشه‌های مختلف در یک گردان موجب نابودی داعش در منطقه شد. 

نوفرستی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات مربوط به فلسطین را به هم زد، گفت: امام (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس آرمان فلسطین را برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان زنده نگه داشت.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست هیچ وقت تصور نمی‌کرد که جبهه مقاومت روزی به این توانایی از رزم و جنگ علیه اسراییل برسد و موشک‌های بالستیک به شمال حیفا اصابت کند البته هنوز قدرت جبهه مقاومت به طور صد درصد در میدان نشان داده نشده و دشمن این مسئله را به خوبی می‌داند.

وی ادامه داد: همه مسلمانان بدانند ادامه جنایات رژیم صهیونیستی قطعی است.

وی با بیان اینکه دولت‌های اسلامی عقلا و شرعا برای حمایت از فلسطین تکلیف دارند، افزود: پیروزی برای جبهه مقاومت قطعی است و شرمندگی برای کشورهایی که مانند گاو شیرده در خدمت استکبارند، می‌باشد.

نوفرستی با اشاره به اهمیت انتخابات و برگزاری باشکوه این رخداد سیاسی اظهار داشت: مردم با هوشیاری و حضور گسترده نقشه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =