شجاعت در برابر دشمنان و بیگانگان از شاخصه‌های محوری رئیس قوه‌مجریه است

امام جمعه قاین شجاعت در برابر بیگانگان را از شاخصه های مطلوب یک رئیس جمهور انقلابی دانست و افزود: یک رئیس جمهور شجاع در برابر تهدیدات بیگانگان نباید خود را گم کند و روحیه جهادی، خدمتگذاری به آحاد مردم داشته باشد.

حجت الاسلام علی رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اهمیت حضور همه اقشار مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۸۰ درصد اقتصاد ایران در اختیار ریاست قوه مجریه است؛ لذا شخصی که رئیس جمهور ایران است از اختیارات بالایی برخوردار می‌باشد.

وی با بیان اینکه شخصی که با حضور حداکثری بالای مردم انتخاب می‌شود از دیدگاه جهانیان خیلی مهم است، گفت: این موضوع در داخل کشور نوعی موید نظام اسلامی ما است.

امام جمعه قائن افزود: کسی که رئیس‌جمهور کشور با رای حداکثری می‌شود، این امر در داخل نیز موجب تعامل و پشتوانه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به شاخصه‌های یک انتخاب خوب و مطلوب، افزود: انتخاب خوب و حضور حداکثری موجب نشاط و انگیزه فردی می‌شود.

رحمانی بیان داشت: شخصی که از تقوای بالایی برخوردار باشد، قصد غربت بیشتری در زمان انجام مسئولیت خود خواهد داشت لذا برای رضای خدا کار خواهد کرد و به فکر دنیا و سعادت اخروی مردم خواهد بود.

وی شجاعت در برار بیگانگان را از دیگر شاخصه‌های مطلوب یک رئیس جمهور انقلابی دانست و افزود: یک رئیس‌جمهور شجاع در برابر تهدیدات بیگانگان نباید خود را گم کند، باید نترس باشد و روحیه جهادی، خدمتگذاری به آحاد مردم داشته باشد.

وی داشتن روحیه نشاط جسمی و روحی را از دیگر شاخصه‌های مطلوب یه مسئول قوه مجریه دانست و افزود: ریسک پذیر بودن، روحیه مدیریتی جهادی داشتن، توکل بر خدا و جوان بودن از جمله شاخصه های مطلوب یک رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: یک رئیس جمهور خوب هیچ‌گاه تحت تاثیر ملامت‌ها، قضاوت‌ها و داوری‌ها قرار نمی‌گیرد و در برابر تهدیدات دشمن ناامید نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =