فارس من| طبابت جزئی از عملکرد مسئولین و پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طبابت جزئی از عملکرد مسئولین و پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی است و دکتر نیک‌پور متخصص بیهوشی در طی یک روند کاملا طبیعی به نهبندان منتقل شده‌اند و هیچ گونه سوءگیری وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«کمپین حمایت از دکتر نیک‌پور متخصص درد و بیهوشی قاینات» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است‌: «ما مردم قاینات و زیرکوه با توجه به اینکه آقای دکتر نیک‌پور متخصص بیهوشی؛ icu و درد؛ به مدت ۱۰ سال خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و رضایت کامل از خدمات تخصصی و درمانی ایشان داشتیم و ۲۴ساعته فعال بودند خواهان برگشت هرچه سریع‌تر دکتر نیک‌پور به قاین هستیم؛ و صلاحیت افراد را فدای مسایل شخصی نکنیم چرا که قطعاً سلامت مردم به خطر میوفتد؛ و بخاطر خصومت‌های شخصی افراد مقام طلب برخورد نامناسب و دیکتاتوری نداشته باشیم چرا که متخصصین برای همیشه قاین را ترک خواهند نمود؛ همانطور که طی دو سال گذشته شاهد ترک‌ای نمونه از پزشکان متخصص و نخبه بودیم.»

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه طبابت جزئی از عملکرد مسئولین و پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار داشت: دکتر نیک‌پور متخصص بیهوشی در طی یک روند کاملا طبیعی به نهبندان منتقل شده‌اند و هیچ گونه سوءگیری وجود نداشته است.

وی به سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: در قاین اکنون دو متخصص بیهوشی دیگر حضور دارند که مشکلی در این زمینه ایجاد نشده است.

به گفتۀ وی، دکتر نیک پور چندین سال است که درخواست رفتن از استان را دارند و به زودی از خراسان‌جنوبی خواهند رفت.

جلال احمدی با بیان اینکه در کل استان با کمبود متخصص مواجه هستیم، عنوان کرد: باید خود متخصصین تمایل به ماندن داشته باشند و تصمیم نهایی را نیز آن‌ها می‌گیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =