تذکر نماینده بیرجند به رئیس جمهور: گرانی‌های اخیر با هدف ناامیدکردن مردم از انتخابات است؟

نماینده مردم بیرجند در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: در آستانه انتخابات افزایش گرانی و مشکلات متعدد برای تشویق به حضور مردم در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲ خرداد) با گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین، در تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: قبلا گفتید که تمام گرانی‌ها تا پایان سال ۹۹ انجام گرفته و تا پایان دولت گرانی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: در هفته دولت‌ عنوان کردید که نامزدهای ریاست‌جمهوری به مردم دروغ نگویند، سوال من از شما این است که این گرانی‌های چند هفته اخیر در نان، روغن، لبنیات و سایر اقلام دروغ است یا راست؛ اگر صحت دارد چرا اقدامی انجام نمی‌دهید.

وی عنوان کرد: در آستانه انتخابات افزایش گرانی و مشکلات متعدد برای تشویق به حضور مردم در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: آقای رئیس‌جمهور شما را به آن سوگندی که در ابتدای ریاست‌جمهوری‌تان یاد کردید و گفتید والله العلی العظیم اگر مشکلات قابل حل نبود کاندیدا نمی‌شدم.”، شما را به خدا قسم می‌دهم که پیش‌بینی امام امت را جدی بگیریدکه امام فرمود اگر دولت کاری کند که مردم در صحنه ناراضی شوند، آن روز برای ما مصیبت است.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =