۳ خرداد نقطه عطف مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع‌مقدس است

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطف مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: عملیات بیت المقدس به دشمنان ما آموخت که در برابر اراده های فولادین و متقی رزمندگان یارای مقاومت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زیرکوه، سرهنگ محسن کاری در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر محصور در زمان نخواهد بود، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مکتب رفتاری که شهدای انقلاب برای کل دنیا به ارث گذاشتند، امروز شاهد دیدن شجره‌های طیبه‌ی حزب الله، انصار الله، حشد الشعبی، حماس و جهاد مقاومت هستیم.

وی افزود: رزمندگان اسلامی شاکله‌هایی از جنس ایمان، توکل، اخلاص و دلاورمردی را با همه توان خود برای خشکاندن سلطه استکبار گذاشتند.

کاری سوم خرداد را نقطه عطفی برای مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود:  آزادسازی خرمشهر مخصوص یک زمان نبوده و نخواهد بود.

وی تصریح کرد: درسی که عملیات بیت المقدس به همه ما داد، این بود که اگر در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنیم؛ پیروز خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه ایستادگی جبهه مقاومت، صدام و جبهه استکبار را دچار فروپاشی می‌کند، افزود: عملیات بیت المقدس به دشمنان آموخت که در برابر اراده‌های فولادین و متقی رزمندگان یارای مقاومت ندارند.

وی ضمن تبریک پیروزمندانه رزمندگان مقاومت در فلسطین اشغالی گفت: جنگ ۱۲ روزه در تاریخ فلسطین انجام و شکست مفتضحانه ای را برای اسرائیل به همراه داشت.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =