برخورد قاطع به رفتار مجرمانه در فضای‌مجازی

مدیرکل دادگستری خراسان‌جنوبی با تاکید بر جلوگیری از هرگونه تخلفات و جرائم انتخاباتی خاطر نشان کرد: امروزه فضای مجازی و سایبری بعنوان پر مخاطب‌ترین بسترهای گفتگویی می‌تواند فرصتی بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی و جذب اقشار مردم در حوزه انتخابات باشد در عین‌حالیکه نباید از تهدید‌ها و تخلفاتی که در این حوزه اتفاق می‌افتد غافل شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش‌از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخابات نماد وحدت و اتحاد ملی در نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی می‌باشد.

وی افزود: در قانون شرح و وظایف هر یک از مجریان و ناظران بر انتخابات مشخص شده و همه‌نهادها باید در روند برگزاری سالم این رویداد مهم ملی و سیاسی بعنوان یک اصل زمینه مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم نمایند.

مدیرکل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی متنوعی برای عدم حضور در انتخابات دارند، تصریح کرد: باید از بروز هرگونه اتفاق و تصمیمی که باعث اختلافات سیاسی و دلسردی مردم می‌شود جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام حیدری با تاکید بر جلوگیری از هرگونه تخلفات و جرائم انتخاباتی خاطر نشان کرد: امروزه فضای مجازی و سایبری بعنوان پر مخاطب‌ترین بسترهای گفتگویی می‌تواند فرصتی بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی و جذب اقشار مردم در حوزه انتخابات باشد در عین‌حالیکه نباید از تهدید‌ها و تخلفاتی که در این حوزه اتفاق می‌افتد غافل شد.

 وی یادآور شد: محتواسازی در برابر  اقدامات احتمالی معاندین نظام و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب از مهمترین رویکرد حوزه‌های امنیتی، اطلاعاتی و اجرایی این حوزه می‌باشد.

این مقام مسوول با تاکید بر مدیریت افکار عمومی و ارائه خدمات تاثیرگذار در حوزه اطلاع‌رسانی و اجرایی انتخابات گفت: ضابطین همه دستگاه‌های نظارتی، قضایی و اجرایی باید در راستای ارتقای وحدت ملی و امیدبخشی جامعه نسبت به حضور مردم در شعبه رای اقدامات اطمینان‌سازی و اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =