شورای نگهبان همیشه به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است

امام جمعه سربیشه گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات که شرایط احراز صلاحیت را ندارند به صورت هدف‌مند به دنبال ایجاد هجمه به شورای نگهبان هستند.

حجت الاسلام احمد نجم‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به تاثیر مشارکت بالای مردم در انتخابات، اظهار داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار محوری کشور است، لذا اولین تاثیر درونی کشور و حضور مردم در انتخابات به نوعی پیشرفت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور در سطح دنیا است، گفت: تجربه نشان داده که حضور گسترده مردم در انتخابات موجب کوتاه‌آمدن دشمن از مواضع تند خود بر علیه کشور نیز می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات می‌باشد.

انتخابات یک تکلیف اجتماعی است 

حجت الاسلام نجم‌الدین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود: انتخابات یک تکلیف اجتماعی و در سرنوشت مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب قدرت می‌باشد و رای در انتخابات حجت شرعی دارد که موجب پایداری نظام اسلامی است، لذا باید همراه با آگاهی، عاقلانه، بصیرت و تحقیق همراه باشد.

امام جمعه سربیشه افزود: باید در عرصه انتخابات از بین نامزدها که مورد تایید شورای نگهبان هستند؛ اصلاح‌ را انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار مدیران کشور و متعلق به دولت است لذا اگر یک شخص ضعیف و ناکارآمد بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زند، آن شخص منفعل خواهد بود؛ یک رئیس جمهور انقلابی، منافع ملی برای او از منافع شخصی، توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، جنگ نرم، سیاست خارجی، اقتصاد ارجعیت دارد.

امام جمعه سربیشه با اشاره هجمه های برخی از افراد به شورای نگهبان، افزود: احراز صلاحیت در قانون وجود دارد و اگر ایرادی وجود دارد به شورای نگهبان نیست.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همیشه به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است، گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات که شرایط احراز صلاحیت را ندارند به صورت هدف‌مند به دنبال ایجاد هجمه به شورای نگهبان هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =