بهسازی و مرمت راه ۴ روستای شهرستان فردوس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس گفت: در حال حاضر بهسازی و مرمت راه‌های ۴ روستا در دست اقدام است که ۳۰ درصد روکش آسفالت و پیشرفت فیزیکی صورت گرفته است.

احمد آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به آسفالت جاده‌ای مناطق روستایی این شهرستان، اظهار کرد: اعتبارات بهسازی راه‌های روستایی از ملی به استانی تغییر پیدا کرده است.

وی بیان داشت: به مقدار تخصیص اعتباری که داشته‌ایم توانسته‌ایم پروژه بهسازی و مرمت راه‌های شهرستان را به سرانجام برسانیم.

آخوندی با بیان اینکه ۳۰۰ کیکومتر راه روستایی فردوس از سطح برخورداری بیشتری در شهرستان است، گفت: در حال حاضر بهسازی و مرمت راه‌های ۴ روستا در دست اقدام است که ۳۰ درصد روکش آسفالت و پیشرفت فیزیکی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: بر اساس مطالبات مردمی سه راه حسین آباد خانکوک از راه‌های روستایی این شهرستان اصلاح هندسی و ایمن سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای بهسازی راه‌های این شهرستان بیان کرد: سهمیه قیر به شهرستان اختصاص یافته است و در صور تامین اعتبار راه روستایی کلون و آبدلی برای آسفالت آن نیز اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۴۱۲


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =