دولت جوان با تفکر انقلابی علاج مشکلات کشور است

مسوول ستاد هماهنگ‌کننده نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه تحول هم‌جانبه در کشور یک ضرورت است، گفت: تشکیل دولت جوان با تفکر انقلابی از طیف‌های مختلف نیروهای انقلاب و دغدغه‌مند هدف‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد مختاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که فرهنگ لیبرال‌سرمایه‌داری غرب حاکم و پاسخگوی آرمانهای انسانی نبود.

وی با اینکه انقلاب اسلامی طرح و تفکر جدید زیستی و عقلی را رقم زد، افزود:  امام(ره) حکومت دینی و مردم‌سالاری برای خدمت را در ایران احیاء نمود.

مسوول ستاد هماهنگ‌کننده نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رضای خدا در خدمت به مردم می‌‌باشد، تصریح کرد: رضای خدا در کمال انسانی، اعتلای آرمان‌های دینی و ارزش‌های معنوی جامعه بشری است.

حجت‌الاسلام مختاری خاطرنشان‌کرد: استکبار جهانی که تحمل احیای فرهنگ ناب محمدی و پیروزی انقلاب اسلامی را نداشت، تاکنون از طریق جنگ تحمیلی، فتنه‌۸۸، داعش وتحریم‌های ناجوانمردانه چندساله اخیر برای نابودی نظام تمام تلاش خود را کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه امید جهان استکباری غرب و آمریکا به نفوذی‌های داخلی است تا ترویج فرهنگ مادی و ایجاد روحیه نا امیدی ناشی از مشکلات اقتصادی چوب لای چرخ انقلاب اسلامی بگذارد.

مسوول ستاد هماهنگ‌کننده نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه تحول هم‌جانبه در کشور یک ضرورت است، گفت:در فضای فعلی کشور فقط این مسوولان نظام نیستند که  زیر سووال می‌روند بلکه به آرمان‌های انقلاب اسلامی خدشه وارد می‌شود که برای نسل جدید قابل تفکیک نیست؟

حجت‌الاسلام مختاری با بیان اینکه ستاد هماهنگ‌کننده نیروهای انقلاب اسلامی در  راستای توسعه سطح مشارکت مردم فعال شده است، خاطرنشان‌کرد: تشکیل دولت جوان با تفکر انقلابی از طیف‌های مختلف نیروهای انقلاب و دغدغه‌مند هدف‌گذاری شده است.

 وی با بیان اینکه کاندیدای مستقل به معنای دوری از جناح‌بازی و فرقه‌گرایی می‌باشد، افزود: وظیفه ریاست‌جمهوری، در حقیقت پیشگیری از ایجاد مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ارتقاء روحیه خدمت‌گذاری و مردم‌سالاری دینی است که باید وضعیت موجود را تغییر دهد و روحیه امید و مشارکت اجتماعی، رضایت نسبی مردم در حوزه اقتصادی و اشتغال را ارتقاء دهد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =