افزایش قدرت دیپلماسی از شاخصه‌های مهم مشارکت مردم در انتخابات است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت دیپلماسی وچانه زنی ما را در سطح جهان بالا می برد.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با فارس بیرجند، با اشاره به اهمیت بالای مشارکت مردم در انتخابات و انتخای اصلح اظهار داشت: مشاکت مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.

این استاد حوزه بیان داشت: مشارکت بالای در انتخابات قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی ایران را در سطح جهان بالا می‌برد.

وی با اشاره به انتخاب خوب و مطلوب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: برنامه داشتن و ارزیابی برنامه‌های کاندیداها از اهمیت بزرگ و مهمی برخوردار است.

این استاد حوزه ولایت‌پذیر بودن در کار آن متخصص و متعهد بودن را از جمله شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح دانست و گفت: برنامه تنها برای یک کاندیدا کافی نیست زیرا گاهی برنامه‌ها خیال پردازانه و غیرکارشناسی است که این موضوع برای جلب بیشتر آرای مردمی است.

حجت الاسلام عبادی سوابق گذشته افراد را در انتخاب اصلح مهم برشمرد و افزود: سوابق افراد یک امتیاز مهم است لذا گذشته افراد چشم‌اندازی برای آینده آن‌ها است که در آینده می‌توان مشاهده کرد.

نماینده سابق مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری باید بدانند دولت آینده، مقروض‌ترین دولت پس از انقلاب اسلامی است که ریاست جمهوری را تحویل می‌گیرد.

وی بیان کرد: حجم نقدینگی بالایی که دولت فعلی تولید کرده است آثار آن در یک سال آینده مشخص می‌شود بنابراین کار دولت آینده با این حجم بالایی از نقدینگی بسیار سخت خواهد بود.

این استاد دانشگاه متذکر شد: یک رئیس جمهور خوب از دیدگاه رهبر انقلاب باید عملگرا باشد و کمربند خود را برای ورود و مقابله با مشکلات جامعه و کشور محکم ببندد.

وی تصریح کرد: نوع مدیریت فردی که کاندیدا می‌شود به همراه تیم قوی و خوب برای دولت آینده بسیار مهم است چراکه مشکلات در کشور وجود دارد و باید برای رفع آن از همه توان استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =