رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در ‌خراسان‌جنوبی: هویت آیت‌الله رئیسی همراه با انقلاب تعریف می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هویت آیت الله رئیسی همراه با انقلاب تعریف می شود، گفت: یک کاندیدای اصلح باید باورمند باشد فرهنگ ناب اسلامی را به درستی بشناسد و در اسلام ذوب شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: انتخابات باید همراه با اندیشه و تفکر باشد که نتیجه آن قطعا پیروزی خواهد بود.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: عزت، استقلال و احیاء آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام مختاری بر حفظ نظام اسلامی توسط همه اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: یکی از راه‌ها تحول وضعیت موجود جامعه؛ تغییر آن است که بتواند مردم را از رنجی که گرفتار آن هستند نجات دهد.

وی افزود: قطار انقلاب به راه خود ادامه می دهد و ان شاالله به زودی در راه تمدن سازی اسلامی پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به مشخص شدن ستاد های مردمی آیت الله رئیسی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای مسئولین ستادها حکم فعالیت آن‌ها زده شده است.

مسئول ستاد انتخابات آیت الله رئیسی تصریح کرد: این ستاد با دو هدف مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و جذب حداکثری و دفع حداقلی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چتر ستاد حمایت مردمی از آیت الله رئیسی بر روی همه افراد گسترده است، عنوان کرد: هر کس که علاقمند به نظام اسلامی است حتی در نیروهای رقیب که دغدغمند نظام و انقلاب هستند، می‌توانند در این ستاد فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: اخلاق، قانونمداری، صداقت با مردم، پرهیز از وعده‌های نامعقول و نادرست، پرهیز از اسراف و تبذیر، شفاف سازی، روشنگری و انظباط مالی را از اهداف مهم آیت الله رئیسی در انتخابات است که ستاد انتخابات وی نیز به دنبال آن خواهد بود.

وی با تاکید احتمال حضور آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: یک کاندیدای اصلح باید باورمند باشد فرهنگ ناب اسلامی را به درستی بشناسد و در اسلام ذوب شده باشد.

مسئول ستاد انتخابات آیت الله رئیسی گفت: اگر بر اساس آموزه‌های اسلام حرکت کنیم اسلام هیچ گاه آسیب نخواهد دید، افزود: امروز ۸۰ درصد مشکلات مردم مربوط به داخل کشور است لذا ما به دنبال ایران قوی هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد زیر با استکبار جهانی باشیم، گفت: هیچ گاه تمدن لیبرال دموکراسی نخواهد توانست بر فرهنگ ناب اسلامی سلطه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم شناخت کامل از آیت الله رئیسی دارند، عنوان کرد: هویت آیت الله رئیسی همراه با انقلاب تعریف می شود بنا براین آمدن وی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوره دوره سیزدهم سه عنصر بالا رفتن مشارکت مردمی، وحدت بین اقشار مختلف مردم و هم سو شدن نیرو های انقلابی است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =