ماجرای سقوط دانش آموز زیرکوهی از کوه چه بود؟

در چند روز گذشته خبری با عنوان نبود اینترنت باز هم سقوط دانش اموز از کوه را رقم زد منتشرشد اما مسئولان اموزش وپرروش می گویندامتحانات حضوری است وانچه مسلم است دانش اموز بیماری زمینه ای یا سرگیجه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس  ازبیرجند، از آذرماه ۹۹ بود که خبری با عنوان سقوط یک دانش آموز از روستاهای قاین به دلیل نبود اینترنت و برای حضور در فضای شاد منتشر شد، هر چند پاسخ مسئولان در قبال این حادثه این بود که در روستای بنمرود به دلیل عدم برخورداری از اینترنت و محروم بودن از فضای شاد از طریق معلم آموزگار از تحصیل بهره‌مند می‌شوند.

 اما این ماجرا در چند روز گذشته باز هم تکرار شد، در دو روز پیش بود که خبری در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد، خبری که حکایت از سقوط یک دانش آموز از کوه به دنبال اینترنت بود،گویا ماجرا از این قرار بود که دانش آموز پایه یازدهم در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه برای جستجوی اینترنت مجبور به صعود از کوه شده بود که از کوه پرتاب شد.

برخی اهالی منطقه گفتند این دانش آموز برای دانلود جزوه‌های درسی خود به ارتفاعات صعود کرده تا بتواند از اینترنت بهره مند شود.

برای جستجوی بیشتر به  سراغ مدیر آموزش وپرروش شهرستان زیرکوه رفتیم او با بیان اینکه از دانش آموز عیادت کردیم و شکر خدا از بیمارستان مرخص شده است، گفت: فرد حادثه دیده از دانش آموزان هنرستان حاجی آباد زیرکوه است.

طالبی با بیان اینکه با معلم به عیادت رفتیم آنچه مدیر آموزشگاه مربوطه هم عنوان کرد این است که این دانش آموز  امتحان نداشته و جزوه‌ای هم برای دانلود نداشته است.

وی ادامه داد: در این دیدار دانش آموز به ما گفت از روز قبل از سقوط سردرد داشتم و زمین خوردم.

آنچه مسلم است که علت سقوط این دانش اموز بحث بیماری زمینه‌ای یا سرگیجه او بوده است و چیزی با عنوان شاد، امتحان و یا دانلود جزوه نبود.

مدیر آموزش پرورش زیرکوه گفت: امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود و دلیلی برای بالا رفتن از کوه و دانلود جزوه وجود نداشته است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ر


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =