کشف ۱۶ تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه جغرافیایی خراسان‌جنوبی کشف و ضبط گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی در راستای توسعه امنیت ملی، سلامت جامعه و آرامش آحاد مردم بطور پیوسته و شبانه‌روزی در حال خدمت می‌باشد.

وی افزود: طی ۶۹ عملیات انجام شده در مناطق عمومی و کویری استان از ورود ۲ هزار و ۶۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر به استانهای مرکزی کشور جلوگیری شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این عملیات‌ها تعداد ۱۳۸ قاجاقچی دستگیر و ۴۱ دستگاه خوردوی حمل مواد مخدر توقیف شده است.

فرشید یادآور شد: از ابتدای سال ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه جغرافیایی خراسان‌جنوبی کشف و ضبط گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین ۲۵ باند توزیع و حمل مواد مخدر در خراسان‌جنوبی متلاشی و خاطیان تحویل قوه قضاییه گردیده‌اند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =