تشریح محورهای انتخابات ۱۴۰۰/ حضور مردم؛ راه درمان دردهای مزمن کشور

نماینده مردم بیرجند در مجلس انسجام نامزدهای جبهه انقلاب را از محورهای انتخابات پیش رو دانست و گفت: در انتخابات پیش رو بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار تمرکز شده است و باید از این بستر استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران بیرجند، انتخابات را از مهم‌ترین مسائل پیش رو دانست و اظهار داشت: اولین محور در مقوله انتخابات اهمیت انتخابات است که باید برای مردم تبیین شود چراکه اگر اهمیت انتخابات از جهات مختلف برای مردم تبیین نشود مخاطب دنبال آن نخواهد رفت.

وی طلاب و مبلغان را مرزداران فرهنگی و معنوی جامعه دانست و بیان داشت: مبلغان در این ایام تبلیغات باید اهمیت شرکت در انتخابات را با یک وحدت رویه و یک برنامه درست برای مخاطبان روشن و تبیین کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس انسجام نامزدهای جبهه انقلاب را از دیگر محورهای انتخابات پیش رو دانست و تصریح کرد: اگر همه نامزدهای جبهه انقلاب به یک انسجام برای دفاع از یک نامزد برسند این مهم می‌تواند به نفع همه به خصوص کشور باشد.

از ظرفیت فضای مجازی غفلت نکنید

خسروی با اشاره به اینکه از دیگر محورهای انتخابات امسال حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار تمرکز شده و مبلغان فرهنگی و مذهبی نباید از این فضای تبلیغی و رسانه‌ای غفلت کنند.

وی با بیان اینکه باید از فضای مجازی به‌منظور معرفی انتخاب اصلح و تشویق مردم برای حضور در انتخابات نهایت استفاده را داشته باشند، تبیین کرد: مشخص شدن منابع مالی نامزدهای انتخابات به نفع مردم و نظام است لذا  مردم باید با نوع زندگی و میزان حقوق نامزدهای انتخاباتی آشنا شوند چرا که کسی که در تجملات زندگی می‌کند نمی‌تواند گرانی مرغ، نان و حتی سیب‌زمینی را درک کند!

شرکت در انتخابات حق مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه مردم باید کارنامه نامزدهای انتخاباتی را مورد بررسی قرار دهند و نامزد اصلح را با معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری بسنجند، بیان داشت: شرکت در انتخابات حق مردم است و مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود و فرزندانشان را رقم خواهند زد.

خسروی با تأکید بر اینکه مبلغان فرهنگی مسئولیت مضاعفی در زمینه معرفی انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات بر عهده دارند، گفت: دشمنان در کمین نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند دشمنان با هزاران بهانه به نام حقوق بشر دست به اجرای نقشه‌های شوم خود خواهند زد.

 وی یکی از شاخصه‌های نامزد اصلح را داشتن برنامه دقیق و منسجم برای حل مشکلات کشور دانست و تبیین کرد: تنها راه درمان دردهای مزمن کشور شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است و مردم می‌توانند با انتخاب درست این سبک مدیریت را تغییر بدهند و درست کنند.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =