رسالت رسانه در انتخابات/ از هرگونه تنش پرهیز کنید

دادستان زیرکوه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات کاندیدای شورا و ریاست جمهوری، گفت: هم رسانه‌ها و هم کاندیداها باید در شرایط فعلی از آنچه که موجب تنش شده و دشمن از آن سوء استفاده می‌کند، پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زیرکوه، جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زیرکوه ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی شهرستان و با حضور رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد.

جواد عبدالله‌زاده رئیس دادگستری شهرستان زیرکوه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه همه و به‌ویژه از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در انتخابات، مشارکت پرشور و توصیه دیگران به حضور پای صندوق‌های رأی است.

خنثی کردن نقشه‌های دشمن با حضور پرشور مردم

وی وظیفه رسانه‌ها را در این مقطع بسیار خطیر و مهم دانست و بیان داشت: رسانه‌ها در آگاه‌سازی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات نقش مؤثری دارند و باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود.

رئیس دادگستری شهرستان زیرکوه با بیان اینکه آنچه که مهم هست مقابله با برنامه‌های دشمن است که حضور پرشور در انتخابات همه این نیرنگ‌ها را نقش بر آب می‌کند، اضافه کرد: وظیفه رسانه‌ها در این برهه از زمان سنگین‌ترشده و تبلیغات کاندیدا باید در این بستر و به‌نحو درست و مطلوب انجام شود.

رسالت رسانه در انتخابات پیش رو

حجت‌الاسلام حسینی دادستان زیرکوه نیز در این مراسم ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، عنوان کرد: فضای مجازی بستری است که مردم به‌راحتی می‌توانند فعالیت‌های خود را دنبال و از اخبار و مسائل روز آگاهی یابند ولی آنچه مهم است استفاده مطلوب و درست از این فضاها است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی فضایی است که هزاران بیننده دارد و نشر هر خبری شاید مناسب شرایط آن زمان نباشد و باید در انتشار اخبار و مطالب همه جوانب در نظر گرفته شود.

دادستان زیرکوه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات کاندیدای شورا و ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: هم رسانه‌ها و هم کاندیداها باید در شرایط فعلی از آنچه که موجب تنش شده و دشمن از آن سوء استفاده می‌کند، پرهیز کنند.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =