انتخابات ۱۴۰۰| از طبخ غذا برای نیازمندان تا تلاش همسر یکی از شهرداران برای رای‌آوری همسرش

شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رقابت انتخاباتی کشور رقم خورده است، زمان بسیار کمی تا ماراتن انتخابات باقی مانده است، تکاپوی کاندیداها برای حضور در این رویداد مهم هر روز بیشتر از قبل می‌شود، انتخابات پیش رو نخستین انتخابات در دوران گام دوم انقلاب است و انتظار می‌رود گامی محکم در راستای تحکیم اقتدار کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، تب‌وتاب انتخابات در استان‌ هر روز بیشتر می‌شود و  ستادهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در استان‌ شکل گرفته‌اند و برخی نامزدها از جمله قاضی زاده هاشمی صفحه استانی آن‌ها در فضای مجازی استان دنبال می‌شود.

سفرهای تبلیغاتی سخنران‌های حامی داوطلبان ریاست جمهوری در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که ستادها سعی دارند پس از مناظره‌های داوطلبان در صداوسیما تبلیغات محیطی را افزایش دهند با این‌ وجود تنور تبلیغ و گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در فضای مجازی داغ‌تر از همیشه در حال پیگیری است.

این روزها در جای جای استان شهر و روستا، ستاد آیت‌الله رئیسی راه اندازی شده و سخنرانان کشوری در راستای مشارکت در انتخابات به مرکز استان سفر کردند، طیف‌های مختلف حمایت خود را از برخی نامزدها اعلام کردند.

اما آنچه بیشتر در خصوص نامزدهای شورای شهر به چشم می‌خورد این است که کارزار و تنور داغ تبلیغات را به روزهای پایانی زمان قانونی تبلیغات موکول کرده‌اند.

جریان اعتلاف‌ها هم چند روزیست به شدت داغ است و هر چند نفری از نامزدهای انتخاباتی اعتلافی را با نامی برای خود انتخاب می‌کنند، اگر تا دیروز تنها دو جریان اعتلاف «شانا« و «نجم» فعال بودند از چند روز گذشته گویا دو جریان دو اعتلاف دیگر  از جمله «رویش مردم و اعتلاف مردم و جبهه اسلامی» هم به میدان آمده و در حال شکل گیری است.

شنیده شده است چند شهردار حضور پررنگی در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دارند، گویا این بزرگواران عطش خدمت را دارند.

یکی از شهرداران استان که گویا همچنان شیفته خدمت در شهرداری‌ها است و تمایل دارد ۴ سال دیگر در صندلی شهرداری بماند، همراه همسرش دست به کار شده است و در حال جمع آوری رای است.

آنچه شنیده می‌شود این است که بازار داغ وعده‌های انتخاباتی نامزدها هم این روزها شنیدنیست، از برطرف کردن مشکلات فاضلابی که سال‌هاست باقی مانده تا وعده‌های اشتغال، و ریشه کنی بیکاری و…

گویا با پا درمیانی بزرگان ریش سفیدان اختلاف یکی از شوراهای شهری استان بر سر اینکه که کدام گروه بر صندلی‌های شورا تکیه زنند، تمام شده است، شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است مناظره‌هایی با حضور نمایندگان ائتلاف‌ها در حوزه انتخابات شهر و روستا برگزار شود تا تنور انتخابات داغ تر شود، هرچند اطلاع دقیقی از زمانش نداریم.

از برخی شهرستان‌های استان هم خبرها حاکیست برخی از نامزدهای جوان و شیفته خدمت به مردم در شورای شهر، وقتی در جمع مردم می‌روند به جای ارائه برنامه ها، در اقدامی خیر خواهانه وعده تامین مصالح ساختمانی را برای مسجد محله‌شان می‌دهند.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =