خراسان‌جنوبی؛ مهیای خلق انتخاباتی سالم و امن

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، استان مهیای خلق انتخاباتی در کمال امنیت و سلامت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: آنچه برای ما مهم است برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.

وی بیان داشت: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات و چینش مقدمات، تأکید ما بر این بوده که مجریان انتخابات، اصول بی‌طرفی و رعایت قانون را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خراسان‌جنوبی با تشکر از همه عوامل اجرایی که برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم تلاش کرده‌اند، گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که شرایط برای حضورشان در انتخابات فراهم و می‌توانند به هر شعبه ‌ی که تمایل دارند، مراجعه کنند و رأی بدهند.

سلامت انتخابات تضمین می‌شود

ملانوری ادامه داد: همه همکاران ما این آمادگی را دارند که سلامت انتخابات را تضمین کنند و به لحاظ مدیریت بیماری کرونا نیز شرایط لازم برای حفظ سلامتی مردم تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه خود را به‌عنوان مجریان انتخابات انجام داده و آمادگی لازم را داریم تا وارد جریان اخذ رأی بشویم، تصریح کرد: در کنار همه این تلاش‌ها در جریان برگزاری انتخابات، موضوع مهم مشارکت مردم برای رأی دادن است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: مردم ما در این انتخابات هم یک بار دیگر ثابت می‌کنند که همچنان پشتیبان انقلابی هستند که با دست خود و با رهبری های امام راحل(ره) به ثمر رسانده و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استمرار پیدا کرده است.

انتخابات؛ نشانه حمایت مردم از نظام

ملانوری با اشاره به اینکه انتخابات، نشانه حمایت مردم از نظام است، گفت: از همه مردم دعوت می‌کنیم در این انتخابات حضور پیدا کنند تا حماسه سیاسی دیگری خلق نمایند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، باعث ناامیدی دشمنان از تلاش‌هایی که برای دلسرد کردن مردم از نظام کرده‌اند می‌شود، افزود: مردم باید با مطالعه و براساس برنامه‌های نامزدها، گزینه‌های خود را انتخاب کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: امید همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان به انقلابی است که در ایران اسلامی شکل گرفته و این انقلاب با مشارکت مردم در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات، استمرار می‌یابد.

ملانوری خاطرنشان کرد: حضور ما در انتخابات، فقط برای تعیین یک نفر به‌عنوان رئیس جمهور و یا گروهی به‌عنوان اعضای شورای اسلامی نیست بلکه به معنای پشتیبانی از اهداف انقلاب است.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =