انتخابات ۱۴۰۰ در خراسان‌جنوبی | ۸۷۷۳ نفر رأی خود را به صندوق ها انداختند

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: تا ساعت ۸ صبح هشت هزار و ۷۷۳ نفر رأی خود را به داخل صندوق اخذ رای در سطح استان انداختند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی قهرمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۴ هزار ناظر و سرناظر و یک هزار و ۱۰۷ بازرس از جمله عوامل برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در خراسان‌جنوبی هستند.

وی بیان داشت: این افراد یک ساعت قبل از شروع رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شده و تا پایان رأی‌گیری تلاش می‌کنند انتخابات را بدون هیچ تخلف و با رعایت کامل قوانین برگزار کنند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی از استقرار یک هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و مطرح کرد: تعداد شعبه‌ها نیز امسال به علت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، ۱۵ درصد افزایش یافته و از ۹۲۰ شعبه در انتخابات قبلی به یک هزار و ۲۴ شعبه در انتخابات ۱۴۰۰ رسیده است.

قهرمانی با بیان اینکه ۵۰۰۰ نیروی پلیس نیز امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند، افزود: مشارکت خوبی شکل گرفته و در بسیاری از شعب اخذ رأی شاهد صف‌های طولانی مردم استان هستیم.

وی با اعلام اینکه تا ساعت ۸ صبح هشت هزار و ۷۷۳ نفر رأی خود را به داخل صندوق اخذ رای در سطح استان انداختند، تبیین کرد: از تعداد رأی‌دهندگان تا این زمان ۴ نفر ۹۰ سال به بالا و ۱۷۱ نفر در سنین ۸۰ تا ۹۵ هستند و افراد در سنین ۳۵ تا ۴۵ سال بیشترین گروه سنی بودند که تاکنون رأی خود را در صندوق‌های اخذ رأی در استان انداختند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی رأی اولی‌های استان را ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح ۸۱۳ نفر از رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های اخذ رأی مستقر در سطح استان حضور یافتند.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =