مشارکت خوب مردم خراسان‌جنوبی/ رأی‌گیری ادامه دارد

استاندار خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در بعضی شهرستان‌ها مشارکت خوب و در برخی مناطق ضعیف‌تریم اما از میانگین مشارکت کشور در جایگاه بالاتری قرار داریم، گفت: به عنوان یک تکلیف، برای سرنوشت خود و فرزندانمان باید در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری شامگاه جمعه در بازدید از شعبه اخذ رأی مستقر در بوستان توحید بیرجند، اظهار داشت: مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات گذشته حضور و مشارکت بالایی داشته‌اند و در این دوره هم حضور خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها، حضور خوب مردم را نشان می‌دهند، بیان داشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که تقریبا در تمامی شعب اخذ رأی، صف و حضور مستمر را داشته‌ایم البته برخی شعبه‌ها شلوغ‌تر است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در بعضی شهرستان‌ها مشارکت خوب و در برخی مناطق ضعیف‌تریم اما از میانگین مشارکت کشور در جایگاه بالاتری قرار داریم، افزود: به عنوان یک تکلیف، برای سرنوشت خود و فرزندانمان باید در انتخابات شرکت کنیم.      

ملانوری تصریح کرد: در این دوره به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرآیند اخذ رأی را از ساعت ۷ صبح شروع کردیم، اما قبل از آغاز رسمی رأی‌گیری در بعضی شعبات صف ایجاد شده بود.

وی تأکید کرد: از همه کسانی که تا این لحظه فرصت نکرده‌اند، درخواست داریم زمان را از دست ندهند و حتما برای حضور آگاهانه و‌ جدی به شعب مراجعه کنند و رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های داخل کشور با انگیزه این حضور حماسی و بزرگ را به عنوان یک افتخار پوشش می‌دهند، اضافه کرد: در خارج از کشور هم رسانه‌هایی وجود دارند که به‌دنبال این هستند مشارکت را کمرنگ جلوه دهند، انتخابات را کمرنگ کنند و مردم را از حضور در انتخابات منصرف و بی‌انگیزه کنند.

ملانوری تصریح کرد: باید با شرکت در انتخابات، امید و شادی را در دل دوستداران به نظام افزایش دهیم و حتما این حضور باعث ناامیدی، یأس و سرخودگی دشمنان نظام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =