نتایج قطعی انتخابات شورای شهر بیرجند اعلام شد

فرماندار شهرستان بیرجند نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی ناصری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ۱۱۵ شعبه اخذ رأی در بیرجند، اظهار داشت: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند ۲۰۰ هزار تعرفه رأی بین شعب توزیع که ۷۳ هزار و ۷۰ تعرفه مصرف شد.

وی  تعداد برگه‌های رأی مأخوذه را  ۷۱ هزار و ۳۰ رای  اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ رأی صحیح و ۶ هزار و ۵۱۳ رای باطله مأخوذه بوده است.

فرماندار بیرجند اعلام کرد: از مجموع آراء مأخوذه صحیح، بالاترین میزان رأی با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رأی را علیرضا محمودی‌راد کسب کرده است.

ناصری افزود: همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رأی، فاطمه‌زهرا هلال‌بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رأی، مرتضی یزدان‌شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رأی، محمد مهدی درخشی ۸ هزار و ۴۷۹ رأی، رضا حسنی‌صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رأی، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رأی، مهدی عبدالرزاق‌نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رأی و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رأی به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته‌اند.

وی گفت: نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رأی، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رأی، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رأی، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رای، ابوالفضل علیزاده‌بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رأی و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: ۸۳ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند با یکدیگر رقابت داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =