خراسان‌جنوبی؛ رتبه نخست مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر دقایقی پیش در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگارن، اظهار داشت: از تمام عوامل اجرایی و رسانه‌ها که از مدت‌ها پیش و از  ۷ صبح روز گذشته تا امروز در راستای اطلاع‌رسانی و برگزاری دقیق انتخابات تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم این استان بسیار آگاهانه، بانشاط و با شور حماسه‌ای را خلق کردند، بیان داشت: این امر تکرار افتخارات گذشته این دیار بوده و مشارکتی که دیروز شاهدش بودیم برگرفته از باور، اعتقاد و فرهنگ باارزش و اثرگذار این منطقه است که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مردم این استان با حضور خود مهر تأییدی به اقتدار نظام زده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند، عنوان کرد: انتخابات یک فرصت طلایی و تضمین کننده اقتدار و تعیین‌کننده سرنوشت است.

خوش‌خبر در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: در ساعات آینده آمار کلی را اعلام خواهیم کرد اما تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =