پیام قدردانی آیت‌الله «عبادی» از حضور باشکوه مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه درخراسان‌جنوبی با صدور پیامی به پاس حضور باشکوه مردم در انتخابات و تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را توصیف کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی طی پیامی با قدردانی از حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعلام کرد: «البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌‌های والای انقلاب را توصیف کند، این حضور موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده است».

متن پیام آیت‌الله عبادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی علیه آلاف التحیه و الثّناء

مردم عزیز و بزرگوار خراسان‌جنوبی

خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده‌اید.

البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را توصیف کند؛ مرحبا به شما مردم فهیم خراسان‌جنوبی که از سال ۱۳۸۵ به سراغ حضرت آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی رفتید و او را شناختید و همراه ایشان در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی گام برداشتید.

اینک ایشان امید مستعضفین و محرومان و مایه افتخار جوانان مؤمن و جهادگر و همچنین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت در این مقطع حساس کنونی است.

اینجانب این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک عرض نموده و خاشعانه سجده شکر بر خاک می‌نهم و دوام لطف و رحمت و نصرت ذات اقدس الهی را برای شما مردم عزیز و وفادار استان خراسان‌جنوبی و ملت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

از تمام عوامل اجرایی در ستاد انتخابات استان و نهادهای نظارتی و نیز نیروهای مسئول برقراری امنیت، دست‌اندرکاران ستادهای مردمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و خصوصاً صدا و سیمای مرکز استان خراسان‌جنوبی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که زمینه‌ساز این حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم شده‌اند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =